Accepterad Elias213 | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199069523492

Ditt Hex-ID: 1100001421dee24

Vad är din discord tagg? Slovaken#2820

Vem var det som bannade dig? Sonkiez

Bild på banmeddelande: 7CC0C08F-A21A-44F7-A003-CA8FD59E7F24.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade och inte hade en seriös rp något. Stans i det jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så här att jag hade fått en ped roll jag var polis hund och klockan gick klockan blev runt 21:30 och jag blev trött har varit inne och spelar hela dagen och rpar som polis en hel dag det är ansträngande och sedan så skojade jag och en annan polis och vi skojade och sedan kommer det fram en polis och spelar på mig som då är en polis hund och sedan efter det så biter jag han för att jag agerar som en hund hade gjort irl och då så kommer en till och dom drar upp vapen och skjuter mig så att jag dör och sedan får jag ett pm att jag ska byta ped att jag inte är polis hund länge och då så fick jag revive men polisen sköt ligniner jag skulle springa därifrån så jag började bita dom och då så fick jag en kick och sedan när jag skulle gå in så hade jag en 3 dagar ban av sonkiez som jag faktiskt har lärt mig av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban för att jag har lärt mig av min ban men tycker att dom oxå skulle fått typ en eller två dagars ban för att dom gjorde oxå fel men annars så tycker jag inte att det var ene felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare men jag minns inga anledningar för att det var länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda det är att jag skulle skitit i det sprungit iväg och inte bitit alla personer i min närhet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag aldrig ska lalla för att det blir konsekvenser och det är inte roligt att vara bannad det kommer jag att lova att detta är sista gången jag gör ett sådant fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår att jag inte ska be en staff att läsa min ban överklagan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka