Nekad Elias213 | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slovaken

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Slovaken#2820

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Kan vara inne 08:00 till 08:30 sedan jag jag vara inne från 15:00 till 23:00 Tisdag 08:00 till 08:25 sedan kan jag vara inne från 15:30 - 23:00 Onsdag 15:00 - 23:00 Torsdag 15:10 - 23:00 Fredag 13:50 Helgen får jag vara inne från att jag somnar till att jag vaknar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan den 18 december

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 43 tidigare bans har jag

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att som det låter att vara en vakt på servern och de menas med att man ska se till så tex om det är små saker som typ lall eller saker som inte behövs att staffs ska ta tag i då kan man så en servervakt banna /svban eller /kick det beror på vad personen har gjort fel och är det större saker så kan man ta klipp på det och skicka vidare in till staffs så att dom kan förlänga en ban eller så skiver man en /kick id vilket innebär att personen inte blir bannad utan att han får en kick från servern och kan gå in och rpa men fortsätter detta så åker han/hon på en sv ban i 30 minuter och fortsätter det efter det så blir det en sv ban igen med klipp och skickas vidare så att det kan förlängas med längre ban så att dom verkligen lär sig av vad dom har gjort fel

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo varför jag vill bli servervakt det är för att jag vill göra en sådan stor server till en bra rp server och att den ska bli större än vad den redan är och att jag ser mycket lall och då om jag då är sv så kan jag se till att sv banna folk som gör problem för servern så att vi får en mer stabil server där folk kan känna att dom verkligen vill rpa och inte att aa nej detta är en skit server utan att det är en bra server med helt ok rp därför vill jag bli sv för att se till så att det inte blir så mycket lall på servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption det innebär att man tex om jag är på piren och lallar och det är en sv som ser mig och han skiter i att banna mig för att jag är hans vän då är han korrupt sv och inte tar sitt ansvar Abuse det innebär att tex om jag ser en grabb som inte har gjort något fel och jag väljer att banna han då är det Abuse från min sida och det är inte axeptabelt
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top