Nekad Elias213 | Ansökan till Servervakt (eliasc123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Slovaken

Icke Medlem
Meddelanden
108
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? Slovaken#2820

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag 15:00 - 23:00

Tidsdag 15:30 - 23:00

Onsdag 14:55 - 23:00

Torsdag 15:10 - 23:00

Fredag 13:50 - hur länge jag vill

Lördag 12:00 - hure länge jag vill

Söndag 12:00 - 23:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i en vecka på unive

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har varit bannad 43 tidigare gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har i uppgift att se till så att folk sköter sin rp som bland annat på piren eller andra ställen som där är mycket folk sedan så om tex det är folk som lallar och inte staffs ser det då så kan jag sv banna peronen och sedan så skriver jag ut att han ska få längre ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli sv för att jag har varit det tidigare och jag vet mycket erfarenheter inom sv och jag som är vanlig spelare ser folk som dagligen bryter mot regler och när tex inte staffs ser det så kan jag svbanna och sedan skriva att dom ska få förlängd ban

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption det är om typ jag är med en kompis som gör något så att han ska få en sv ban och jag inte bannar han då är jag korrupt för att det är en kompis till mig och därför jag inte bannar han Abuse det är när jag vill typ testa att banna en grabb som inte ska vara bannad då har jag Abuse mina perms

Jag har varit p bannad tidigare och det är för att jag ljög i support samt att jag har pissat på en polis därför jag har jag varit p bannad tidigare

Tillbaka