Nekad Elias2008 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias2008

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? riktigaelias_

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Emanuel Olsson och är 23 år gammal, han har haft det väldigt svårt när han var liten då hans mamma hade lite problem med alkoholen det blev bara värre och värre tillslut så orkade inte emanuel mer så han flyttade. Han flyttade till något mer bättre ställe och börja jobba på ett jobb så han kan få lön utan att göra kriminella saker. Han är väldigt snäll och trevlig och han gillar att spela fotboll och mecka bil. Han ville jobba lagligt genom att jobba på en livs butik i stan för att ha pengar till bilar men det blev inte bättre det var då han började dras in till kriminella livet och började sälja mycket droger ju mer tiden gick så började han göra mer och mer sjuka saker typ som att hålla vapen och sånt men efter ett tag så slutade han och flyttade tillbaka till sina mamma bara några veckor efter så dog hon. Då blev Emanuel ledsen och började sälja droger igen. Men nu vill han ta sig bort från det kriminella livet och börja göra sina pengar på lagligt sätt och kanske kunna köpa sig en bil och kunna mecka som han alltid har gillat att göra. Emanuel vill nu börja tjäna massor av pengar genom att börja jobba på mekonomen eller autoexperten där han meckar med bilar som är hans intresse och som han har talang till. Han brukar även mecka med hans släkts bilar när de träffas. Hans mål är att kunna äga en riktigt fett mercedes som han kan åka runt i och laga olika medborgares fordon för en liten slant!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med väldigt hög rp nivå genom att jag har väldigt bra social rp. Kommer att spela för båda parterna hela tiden, de viktigaste är att jag följer reglerna och har kul! Kommer även inte att fearrp som många gör så om någon riktar på mig och ska råna mig till exempel kommer jag direkt att ta upp händerna och låta de ta mina grejer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda sidorna ska ha kul och spela för långa och roliga scenarion och inte för makt! Så om man till exempel gör rån och man blir tagen av polisen så ska man också låta de ha kul och ta upp händerna och låta de arrestera än och ta förhör osv så ett långt och roligt scenario bildas istället för att typ börja skjuta mot poliserna fast att de e 4 polisbilar med fri utbildade poliser så att man dör. För då blir det bara tråkigt och det gör visste för att de inte vill förlora scenarion!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de klart an ge några exempel som till exempel som sunt förnuft som är en av de största reglerna som innebär att man ska tänka realistikt (som irl) man ska till exempel vara rädd om sin bil och inte köra in i stolpar, väggar och andra bilar för det kostar ju väldigt mycket irl och irl så är man ju väldigt försiktig och detr ska man då också vara här i Unive Roleplay! Fearrp är att man ska värna om sitt liv så om nån riktar vapen mot dig så ska du direkt göra de de säger och vara rädd, man ska till exempel verkligen it ta upp ett vapen och skjuta för då skulle man dött irl då de skulle tagit mycket längre tid att ta upp vapnet o så! Rdm står för random death match vilket är att man dödar folk utan en giltig anledning, till exempel att man bara skjuter folk i grove street utan att veta vem de är. Om man ska döda folk så ska man ha en giltig anledning som att man har krig med nåt gäng och har tillåtelse av staffs att skjuta de när de e nära varandra men i bästa fall egentligen snacka om de (använda sig av social rp) eller om nån till exempel kommer in i ditt hus med vapen och då du måste försöka skjuta de annars dör du, men om de e flera så är de bara att sätta sig på knä med händerna uppe! Vdm står för vehicle death match, det innebär att man använder sitt fordon som ett vapen för att döda andra. Man kör till exempel på nån så de dör.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har väldigt mycket erfarheter då jag har spelat väldigt mycket fivem på många olika rp serverar! De viktigaste med servernarna är att reglerna följs och att dt är myucket social rp för då blir det ofta väldigt hög rp!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har fått tillåtelse av Philip att göra ansökan då jag har varit inne i unive discorden i mer än 3 månader men råkade lämna den men de va lungt!

Nekad.
Anledning: Vänta 1 vecka efter unban från en permanent avstängning.

Du får ansöka igen om 2024-08-18. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka