Accepterad Elias2008 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias2008

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199671181467/

Ditt Hex-ID: 110000165fa809b

Vad är din discord tagg? riktigaelias_

Vem var det som bannade dig? vet it för de va i discorden och inte ingame

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: unive.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning blev helt banand utan anledning rpar it ens här då, rpar bara icke medlem ibland . Helt plötsligt så hitta jag inte unive dcn och hade då tydligen blivit bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget hände

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig ban för att jag rpar knappast på unive bara icke medlem och då har det inte hänt nåt och har funderat på att ksk börja rpa här men helt plötsligt hittar jag inte discorden. Ni bör ha bannat fel eller om ni har nån annan anledning vet inte asså.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad en gång tidigare och det var för att jag staff disrespecta men de va bara för jag gjorde en report om en staff som inte hjälpte mig och skrev bara att hen ej va så bra staff men nu har jag tagit lärdom genom att aldrig skriva nåt om nån staff utan att jag ska respektera alla staffs oavsett vad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej då den va feaktig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka