Nekad Elias14 | Medlem ansökning [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias14

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199214532630/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? ELIAS#9316

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Hej Min karaktär heter Jörgen andersson han är 27 år gammal han växte upp med sin pappa som va polis och jörgen har sitt dröm yrke som polis o de e de han vil bli o ska försöka bli.
När jörgen var liten så dog hans Mamma i överdos och jörgen var väldigt ledsen 2 år fram efter det säkert sårad inu men sen efter dom 2 år så blev de bättre han kom på andra tankar och snacka med psykolog och mådde bättre och sen börjgade jörgen skolan han hade problem med skolan men i högstadiet så blev de bättre o han fick godkänt i flästa ämmne och nu vill han bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag tycker att denna servern har en väldigt bra och hög nivå på rp och det är precis det som jag söker eftersom att jag gillar när folk är allvarliga och inte springer runt och dödar folk. Det skulle också vara kul att få hjälpa folk som kommer nya hit!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? om sagt det är en väldigt bra server eftersom att ni håller en hög rp nivå och det är precis det som jag söker hos en server men också att det finns så många spel alternativ på denna server som bilar och jobb m.m

Hur hittade du Unive? Min vän tipsade om denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med att spela på denna server är att leva ut rp till Polis och klara av så många lägen som möjligt utan stress. Men jag vill också hjälpa servern eftersom att jag har läst alla regler så vill jag använda mig av dom kunskaper jag har men också fortsätta lära mig mer om den här servern och att inte kunna koma in i t.e.x passiv mode så med det sagt skulle jag vilja gå med för att spela ut unive till polisoch hjälpa andra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min rp nivå till max så att folk kan få ett bra rp intryck på mig, att vara snäll mot alla men också vara hård mot dom som gör fel och alltid följa serverns regler. För med hjälp av dom kan jag lära ut rp till okunniga

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka