Accepterad Elias1312 | Medlem ansökning (Hugge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias1312

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121535088/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Elias.#1758

Vad är ditt födelsedatum? 18 September 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jason Meller, han är 32 år gammal och älskar Harley Davidson. Han gillar köra motorcykel och hänga med polare. Han har alltid haft en bra ekonomi och haft ett hus, vi får se hur det blir när han flyttar tillbaka hit. Han har varit medlem i 2 motorcykel klubbar i sitt förflutna och har hamnat på den mörka sidan av livet. Men vem vet? Förändras Jasons liv när han flyttar? Han har alltid kunnat meka med bilar och hojar, så det kommer nog han fortsätta med. Han mål i livet är att få upp en egen mekanik firma där dem tar emot hojar och bilar. Glad kille som alltid försöker bemöta alla på ett trevligt sätt:)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är erfaren rpare och vet alla grundregler, jag kommer bidra med rolig, kreativ och långraggig rp. Jag har mål inom min rp och vet hur man agerar och rpar i dem flesta situationerna.
Powergaming=Du gör omänskliga saker så som springa från en plats när man har krockat eller t.ex endast spelar för makt och pengar.
Metagaming= Metagaming innebär att man tar info OOC och använder det IC
Halv OOC= Halv OOC innebär att du pratar ooc in-game, eller t.ex att du säger saker så som "sandstorm" eller liknande.
RDM= RDM innebär att man dödar någon utan anledning.
VDM= VDM innebär att man använder sitt fordon som vapen, t.ex då kör över någon.
Copbait= Copbait innebär att man försöker få polisens uppmärksamhet genom att t.ec hetsa eller köra på bakhjul etc.
FearRp= FearRp innebär att du ska värna om ditt liv, t.ex kan du inte spring iväg eller slå någon om dem riktar en pistol emot dig.
NLR= NLR innebär att man inte får komma ihåg något av scenariont man man blev "dödad"
Combatlogg= Clogg innebär att man stänger av spelet i ett scenario.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra med rolig och kreativ rp, försöker alltid komma på nytt som är roligt för alla part i scenariot, vi spelar trots allt rp för det ska vara roligt. Min rp kan påverka andras så det är viktigt att man alltid håller en hög rpå nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vinna i ett scenario, även fast man kanske har övertaget ska det alltid vara roligt för alla part. Man ska kunna förlora i sin rp och ändå tycka det är kul. Alltså ska man alltid göra det som e roligast ist för att göra det tråkgit och kort.

Hur hittade du Unive? Har spelat på unive i över 1år men är tbx nu:))

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka