Accepterad Elias1312 | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias1312

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121535088/

Ditt Hex-ID: 110000145379070

Vad är din discord tagg? Elias.#1758

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour#6178

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fearrp samt powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han bannade mig för att jag valde att skjuta när det kanske inte riktigt var läge till det. Men samtidigt tänkte jag liksom vi var 2 fulla bilar och han som ensam polis kommer och försöker gripa oss eller ger sig in i en skottlossning, lite suntförnuft av polisen i mina ögon. Men jag förstår er till 100% och fattar vad jag gjorde fel. Jag borde ha rpat med polisen men kände bara att det var så konstigt och allt hände så snabbt, visste inte vad jag skulle göra så jag var lite snabbtänkt och jag gjorde som jag gjorde. Jag ber om ursäkt för det ja gjorde och jag hr insett mitt fel till 110%.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad efter scenariot men det som hände i scenariot var att jag och mina vänner hade en skottlossning med våra fiender. Sedan när vi är kvar på platsen så kommer en ensam polis och riktar på oss, bilen med mina vänner kör iväg och jag e kvar. Det såg ut som att polisen skulle hoppa in i bilen och följa efter så jag passade på att springa. När jag märkte att han var efter mig istället så var jag väldigt stressad och snabbtänkt så jag sköt han i benen för att sedan kunna fly platsen. När jag försökte fly så träffar jag på en annan polis och då blir jag ner skjuten och ligger skottskadad. Sedan kommer mina vänner igen och så åker vi därifrån. Jag kan hålla med om att jag inte gjorde bra av mig i det scenariot och det var fel av mig. Men som sagt allt hände så snabbt och man vill inte bli tagen liksom, speciellt inte när man varit i skottlossning och man är beväpnad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte säga att den är felaktig då jag vet att ja gjorde fel. Jag har insett mitt fel och det ända jag vill är att kunna rpa nu igen. Han som banna mig gjorde rätt av sig men jag vill att han ska veta att jag faktiskt kan bättre. Jag var i en stressad situation och tänkte lite snabbt tyvärr. Ber om ursäkt för det jag gjorde.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, om jag blir bannad för powergaming brukar jag alltid tänka på varför jag blev bannad och vad jag kan göra annorlunda tills nästa gång. T.ex om jag då kör in i ett träd men sedan skiter i att rpa på det, det är ju fel av mig och såklart jag blir bannad. Men om jag då blir bannad så vet jag ju vad jag gjorde fel och vad jag kan göra bättre tills nästa gång. Därför är det bra att det finns staffs som Heterjagelnour som bannar, det är rätt. Man lär sig mycket av att få en ban, i alla fall jag. Om inte jag skulle fått så många bans som jag har skulle inte min rp nivå varit där den är idag. Jag tar alltid lärdom av mina bans, det är det som är hela poängen. Om jag nu hamnar i en liknande situation som nyss hände så vet jag ju vad jag ska göra bättre, alltså då fearrpa och rpa med i scenariot och möjligtvis då få ett bra och roligt scenario. Jag tar alltid lärdom av mina misstag, jag står för mina misstag men jag är alltid redo att gå vidare. Jag gjorde fel, jag vet det. Jag vet även vad jag ska göra bättre tills nästa gång. Jag har insett allt, ber om ursäkt för allt och det kommer inte hända igen, det kan jag lova er. Mitt agerande va inte okej någonstans och det var rätt av staffen, men en till chans så lovar jag förbättring.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kortfattat så ska man alltid ta lärdom av sina bans, det e det som e hela poängen. Man ska se förbättring efter en ban, och det lovar jag er att ni kommer få se om ni ger mig en till chans. Man ska kunna bli bannad och inse sina fel istället för att bli arg. Jag är inte arg just nu, jag är bara besviken på mig själv för jag vet att jag kan bättre och det jag gjorde var fel. Jag tar alltså alltid lärdom av en ban och går vidare ganska snabbt, det är därför jag ber dig nu att snälla ge mig en till chans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut, jag behövde inte skjuta. Det var fel agerat av mig och det står jag för. Men nu vet jag vad jag kan göra bättre tills nästa gång. Istället hade jag kunnat tagit upp mina händer och skapat ett scenario därifrån men som sagt var det en stressad situation då det precis hade varit skottlossning och jag var snabbtänkt. Jag ångrar det jag gjorde och om vi hade kunnat göra om scenariot hade jag inte agerat likadant.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 100%, jag har insett hela situationen och jag vet vad jag gjorde fel. Jag kommer inte agera likadant i framtiden. Om jag hamnar i en liknande situation igen kommer jag att rpa med scenariot på ett annats sätt och skapat ett större scenario genom att ta upp händerna och bli gripen eller liknande.
Så det var bra att jag blev bannad, nu vet jag vad jag gjorde fel och vad jag kan göra bättre tills nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka