Nekad Elias1312 | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias1312

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121535088/

Ditt Hex-ID: 110000145379070

Vad är din discord tagg? Elias.#1758

Vem var det som bannade dig? andrej*low#7051

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: nogfyp Anledning: c logg Går ut om: 14 dagar 23 timmar 47 minuter Placerad av: aaandrej ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig då han förmodade att jag cloggade, fattar att det ser fel ut och det är såklart att han tror det men vill bara säga min sida och vill att ni ska förstå min sits och ha lite förståelse för denna gången.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i mitt gänghus och gjorde absolut ingenting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle väll inte säga att den är felaktig så men kunde inte göra så mycket åt det. Jag var i scenario med ett annat gäng och så frös jag till sen blev skärmen ljus sedan kom det upp om jag ville stänga programmet eller vänta, stängde det då det inte funkar att vänta. Skulle självklart komma in igen om det fortfarande var scenario men det var det inte då jag frågade dem pm. Så jag fattar staffsen beslut och respekterar det, det är inget jag kan göra åt. Men vill bara att ni ska veta att jag vill ha min andra chans och vill visa vem jag är som person, jag lämnar absolut inte för att jag förlorar i ett SPEL. Vill bara kunna rpa felfritt utan att sånt här ska hända, men kan tyvärr inte påverka det://
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Med detta sagt så vill jag bara att ni ska ha lite förståelse och fatta min sits, vill bara visa att jag kan rpa bra och har varit på unive i snart 1 år av en anledning, jag gillar servern och gillar rpa, vill vara med och utveckla serverns rp.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte någon ban så direkt, har många sv-bans och liknande men en som jag vet var när jag körde men en harley-davidson över gräs. Jag blev alltså då bannad 1 dag för powergaming för att jag gjorde detta. Fattar varför och tar alltid lärdom av mina bans om det inte är HELT felaktig, jag anser inte att min ban nu är felaktig. Men kunde inte göra så mycket i situationen. Men i alla fall när jag blir bannad så tänker jag oftast på varför jag blev bannad och vad jag kan göra bättre tills nästa gång jag hamnar i liknande sits etc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja asså jag vet inte riktigt, jag hade inte så mycket val, kom upp på min skärm och jag ville avsluta programmet eller låta det ladda/vänta. Jag kanske var lite snabb tänkt och klickade stäng då jag vid erfarenheter vet att det inte funkar, men det kanske var fel av mig i just den sitationen och det ber jag om ursäkt för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag väll, oavsett vad ska jag alltid försöka stanna och om det är så att något hände som krash eller likande så spawnar jag senaste oavsett vad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yee

Nekad, du behöver inte sitta och hitta på saker i din överklagan, du befinner dig i en bil och blir skottad och kraschar sedan med bilen och loggar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka