Nekad Elias1312 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias1312

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121535088/

Ditt Hex-ID: 110000145379070

Vad är din discord tagg? Elias.#1758

Vem var det som bannade dig? andrej*low#7051

Hur lång tid var din ban? 17 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? clogg, meta

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Andrej bannade mig för att jag clogga, jag frös och valde att stänga programmet, jag var snabbtänkt och det var mitt fel. Inte så mycket mer och säga, gjorde fel av mig och det har jag insett. Sedan så påstår han meta vilket också är förståeligt, fattar hur det ser ut för staffsen men om jag ska vara helt ärlig med er så var det helt onödigt att ni la till 2 dagar, fattar erat beslut men för mig som vet blir det bara drygt och situationen blir helt konstig ifrån min vinkel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i mitt gänghus och gjorde absolut ingeting.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Skulle inte påstå att den är felaktig men jag var snabbtänkt och i med att spelet frös kunde jag inte rpa med motparten så jag valde att stänga programmet, nu i efterhand så har jag förstått att det var fel av mig, förstår staffens sida och deras beslut, det är rätt av dem. Det förstör rpn när det händer så här. Ingen staff har gjort fel eller liknande, bannen är inte felaktig. Det var jag som var snabbtänkt och tänkte inte på konsekvenser etc. Men såklart gjorde jag det inte för att fly scenario. Det är inte det som det handlar om.

Sedan det här med meta skulle jag faktiskt vilja säga att det är felaktigt, som sagt. Har förståelse för Andrej och dem andra staffsen och fattar hur det ser ut men helt ärligt så metade vi inte, jag fick dc rollen när jag var bannad. Inget annat, har inget med meta att göra. Men har snackat med dig Andrej och fattar beslutet inget jag kan påverka nu då jag redan har fått indragna roller.
—---------------------------------------------------------------------------------------
kortfattat så var det inte en felaktig ban utan jag hade kunnat agera annorlunda, det har jag förstått nu i efterhand, ber om ursäkt för det och har tagit lärdom.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte någon ban så direkt, har många sv-bans och liknande men en som jag vet var när jag körde men en harley-davidson över gräs. Jag blev alltså då bannad 1 dag för powergaming för att jag gjorde detta. Fattar varför och tar alltid lärdom av mina bans om det inte är HELT felaktig, jag anser inte att min ban nu är felaktig. Men kunde inte göra jättemycket, har förstått att mitt agerande var fel och ska tänka på det nu och det ska inte mer förekomma. Efter en ban så tänker jag alltid på varför jag blev bannad? Vad var det som hände? Vad kan jag göra annorlunda tills nästa gång? Sådana frågor tycker jag är viktiga att ställa sig själv efter en ban. Om man inte gör detta så finner jag ingen mening med bannen. Man blir bannad av en anledning, då ska man självklart ta lärdom och inse sitt fel istället för att bli arg. Det är också därför jag tycker det är bra att vi har staffs som Andrej som faktiskt bannar en, om jag inte hade blivit bannad och jag hade hamnat i liknande situation kanske jag hade stängt av igen. Men nu när jag har blivit bannad så vet jag hur jag ska agera i liknande situationer, och det är just därför man alltid ska respektera staffs beslut och ta lärdom och inse istället för att bli arg.
—---------------------------------------------------------------------------------
Kortfattat så brukar jag alltså ställa mig själv lite frågor när jag blir bannad så jag kan ta extra mycket lärdom och tänka på det när jag rpar, staffs har oftast rätt därför är det bara att respektera och inse felet istället för att haka upp sig på saken.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, som jag har nämnt nu i de ovanstående frågorna så har jag insett mitt fel och hade kunnat agera annorlunda, kunde stannat inne på servern så länge jag kunde men tänkte lite för snabbt och gjorde som jag gjorde. Tyvärr inget jag kan göra något åt nu men så e det och det är bara till att acceptera det.

Det här med meta vet jag inte vad jag skulle göra åt det, det var inget att göra utan det låg i andrejs händer, inte mina tyvärr.
—-------------------------------------------------------------------------------------
Kortfattat så hade jag kunnat göra annorlunda, jag kunde ha stannat i spelet så länge som möjligt, jag ber återigen om ursäkt och fattar staffs sida. Hoppas att ni har lite förståelse för mig också :))

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, i liknande situation kommer jag aldrig stänga av programmet om det inte gör det automatiskt eller om jag måste. Ska alltid försöka vänta och se, och spawna senaste oavsett vad. Bra att Andrej bannar mig för nu har jag lärt mig något i alla fall. Har blivit bannad några gånger tidigare också, jag tycker det är bra. Ban systemet funkar bra för mig i alla fall. Om ingen staff hade bannat mig under min tid här på unive så hade inte jag och mitt rollspel varit där vi är idag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka