Nekad Elias1312 | Ban Överklagan [Spartan36]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias1312

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121535088/

Ditt Hex-ID: 110000145379070

Vad är din discord tagg? Elias.#1758

Vem var det som bannade dig? Spartan36

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag ställde mig upp i en skottlossning och började skjuta där risken att jag själv dör är stor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Pratade i support med krim ansvariga och fick veta varför jag skulle bli bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Att åtgärder skulle ske var inte felaktigt men pban skulle jag nog kanske säga är lite fel, jag var en av flera andra som gjorde sådär i det scenariot men det var bara jag som fick ban för det? Är jag någon särbehandling eller vad är grejen? Speciellt en pban, jag fattar att jag har förflutet men grejen med en ban är ju att man ska lära sig. Så om jag blir unbannad då ska man ju börja om på nytt igen och inte rota i det förflutna. Sen ser ni ju bara deras sida av det hela. Men att det var Fearrp håller jag med om, men samtidigt var det skottlossning och det är lite suntförnuft av dem att försöka göra en kidnappning i en aktiv skottlossning enligt mig. Min karaktär gör allt för sitt gäng och om det är en aktiv skottlossning kanske jag tar emot dubbelt så mycket skott som jag ger. Men jag förstår verkligen dig Spartan och fattar att det var fel, jag e trött på mig själv också och vill verkligen förbättra mig. Det är synd för jag tycker verkligen det e roligt att rpa på unive. Ber om ursäkt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, om jag blir bannad för powergaming brukar jag alltid tänka på varför jag blev bannad och vad jag kan göra annorlunda tills nästa gång. T.ex om jag då kör in i ett träd men sedan skiter i att rpa på det, det är ju fel av mig och såklart jag blir bannad. Men om jag då blir bannad så vet jag ju vad jag gjorde fel och vad jag kan göra bättre tills nästa gång. Därför är det bra att det finns staffs som Spartan36 som bannar, det är rätt. Man lär sig mycket av att få en ban, i alla fall jag. Om inte jag skulle fått så många bans som jag har skulle inte min rp nivå varit där den är idag. Jag tar alltid lärdom av mina bans, det är det som är hela poängen. Om jag nu hamnar i en liknande situation så ska jag inte ställa mig upp och skjuta utan rpa med även om jag personligen tycker det blir skevt att kidnappa i en skottlossning. Jag tar alltid lärdom av mina misstag, jag står för mina misstag men jag är alltid redo att gå vidare. Jag gjorde fel, jag vet det. Jag vet även vad jag ska göra bättre tills nästa gång. Jag har insett allt, ber om ursäkt för allt och det kommer inte hända igen, det kan jag lova er. Mitt agerande va inte okej någonstans och det var rätt av Spartan36, men en till chans så lovar jag förbättring.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, jag hade inte behövt ställa mig upp och börja skjuta men jag tänkte för snabbt och gjorde som jag gjorde, vi har varit i scenarion innan med sons, gsf osv där samma sak har hänt. Vi riktar på någon och försöker kidnappa men då börjar han gå iväg, springa, vänta på sina grabbar tills dem börjar skjuta från något berg osv, riktigt tråkigt. Men om jag skulle fått en till chans och backat tillbaka i tiden så hade detta aldrig hänt, för nu vet jag att det verkligen är fel. Detta är inte en bortförklaring eller något men jag kom nyss tillbaka efter ett halvår paus från rp och om vi ska vara ärliga har unive och unives regler förändrats, hur folk gör osv. T.ex hela grejen med det här nya platsen i invetoryt som man inte kan loota, den har ju förändrat rpn mycket då folk försöker kidnappa osv i en skottlossning för att få vapen. För länge sen blev man ju bara dödad dumpad och lootad efter skottlossning. Så med andra ord håller jag fortfarande på att lära mig hur det funkar nu på "nya" unive. Hoppar du Spartan förstår vad jag menar för jag förstår dig, vrf du banna mig osv. Detta är inte en bortförklaring, delar bara med mig lite av mina tankar. Men det var fel av mig och jag hade absolut kunnat göra annorlunda och det vet jag om nu.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, som alltid. Jag vet nu att man alltid ska fearrpa oavsett situation, om det är skottlossning och någon riktar ska jag ta upp händerna och inte hjälpa till att skjuta. Ber om ursäkt men håller fortfarnade på att lära mig hur man ska rpa nu för tiden.
---------------
Jag bryr mig verkligen om servern och vet inte varför jag dummar mig, jag vet att jag kan bättre. En till chans så ska ni se förbättring. Förstår om du inte vill unbanna mig spartan men hade uppskatats min bror

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

att du tycker att p ban är fel när du vart pbannad 2 gånger den veckan och du fearrpar så hårt? du kan ju skicka dom andra som gjorde samma sak så kan jag lösa dom också!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka