Nekad Elias1312 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias1312

Icke Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121535088/

Ditt Hex-ID: 110000145379070

Vad är din discord tagg? elias111111112

Vem var det som bannade dig? Phillip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 970D6F67-1D34-4127-8DE6-43BD416255B1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag e helt jävla störd och andvände fusk på servern, jävligt cp av mig och kommer aldrig ske igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade varit inne o rpat lite på kvällen o gjort mitt liksom. Sedan senare efter jag hade stängt av märker jag att jag inte är med i unvies dc längre + fått en ban från fivem servern. Jag förstod ganska snabbt varför. Jag har andvänt fusk ett tag på unive men inte så länge. Så vet inte exakt vad som gjorde att jag blev bannad men som sagt jag har ju fuskat så det spelar inte så stor roll.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut inte felaktig. Jag fuskade vilket var dumt av mig och det är bara mitt fel ingen annans. Jag bröt mot servern regler och därför blev jag bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming, om jag blir bannad för powergaming brukar jag alltid tänka på varför jag blev bannad och vad jag kan göra annorlunda tills nästa gång. T.ex om jag då kör in i ett träd men sedan skiter i att rpa på det, det är ju fel av mig och såklart jag blir bannad. Men om jag då blir bannad så vet jag ju vad jag gjorde fel och vad jag kan göra bättre tills nästa gång. Därför är det bra att det finns staffs som Philip som bannar, det är rätt. Man lär sig mycket av att få en ban, i alla fall jag. Om inte jag skulle fått så många bans som jag har skulle inte min rp nivå varit där den är idag. Jag tar alltid lärdom av mina bans, det är det som är hela poängen. Jag tar alltid lärdom av mina misstag, jag står för mina misstag men jag är alltid redo att gå vidare. Jag gjorde fel, jag vet det. Jag har insett allt, ber om ursäkt för allt och det kommer inte hända igen, det kan jag lova er. Mitt agerande va inte okej någonstans och det var rätt av Phille o resterande, men en till chans så lovar jag förbättring.

Denna bannen jag har fått nu är ju inte riktigt "rp inriktad" eller vad man ska säga. Jag fuskade liksom det är inte så att jag kan göra bättre tills nästa gång på något speciellt sätt förutom att inte andvända fusk såklart.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja såklart, jag hade verkligen inte behövt andvända fusk, jag vet inte vad jag tänkte med. Jag tänkte nog inte så mycket helt ärligt. Extremt många på unive som fuskar så jag körde på jag med. Har insett att det var jävligt dumt och jag ber om ursäkt återigen Philip. Om vi skulle backa tillbaka i tiden så skulle jag aldrig har fixat fusk och andvänt det på servern. Så om jag får en till chans nu så kommer jag aldrig någonsin fuska igen och jag kommer inte på något sätt ha något som ger mig fördel. Vet inte vad jag tänkte med och ber om ursäkt till dig Philip, du har tagit upp detta problemet 10000 gånger och förstår verkligen allvaret nu och kommer inte göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer aldrig fuska igen och har verkligen förstått allvaret. Om du unbannar mig Phille vill jag att du ska veta att jag har lärt mig av detta och kommer inte fuska igen, om jag gör det har ni anticheat för det så ni kommer fånga mig igen ändå. Allt jag ber om är en sista chans så lovar jag er förbättring. Om jag gör något cp så banna mig direkt. Vill bara visa att jag kan rpa om jag vill och kommer verkligen inte fuska igen. Om jag får en till chans så kommer jag verkligen endast rpa för att visa att jag faktiskt kan bete mig och att jag vill detta. Jag vill inget annat än att komma tillbaka och ha roligt igen och jag har förstört för mig själv, jag vet om det, men en sista chans så lovar jag er att ni aldrig kommer behöva banna mig för sånt här skit.

Jag vill bara verkligen visa att jag skäms och vill inget annat än att spela på servern igen. Vet inte vad jag ska göra för att bevisa att jag kan bete mig och verkligen vill bli unbannad. Kommer inte ge upp det är en sak som är säker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka