Accepterad Elias12345 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias12345

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198129876775/

Ditt Hex-ID: 11000010635F03D

Vad är din discord tagg? EL1AS #9284

Vem var det som bannade dig? JOJO Abraham

Hur lång tid var din ban? 6 dagar 23timmar 43minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? metagaming, snackar ig samtidigt som du beskriver vart du är för din kompis i dc så att han kan hämta dig när du är skadad

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs bannade mig enbart för de trodde jag hade koll på spelet och trodde jag metagamade, jag är helt ny och försökte klura ut hur jag skulle sätta upp voice_chat vilket resulterade i att jag dog och kunde varken röra mig eller göra något.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag försökte sätta upp voice_chat - Push to talk och hann inte ta mig till sjukhuset, fastnade i settings och kunde inte ta mig ur därifrån och bad en kompis hämta mig, visste in om reglerna men har läst på dem och förstår att det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker jag gjorde ett misstag men då jag är ny och inte visste om det så tycker jag att jag borde få en till chans

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, läst på om reglerna innan jag starta spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vad serven kräver av mig som spelare och vad man ska gå efter, sunt förnuft och spela spelet som man ska spela det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka