Nekad Elias100106 | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias100106

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 Januari 2010

Vad heter du på discord? Elias rp#6658

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 904

Hur aktiv kommer du att vara? typ 8 timmar pär dag

Vad heter du? Elias

Hur gammal är du? 11

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? aaaa

Varför vill du bli polis? För det här är ett intressant yrke. Min far har tjänstgjort i armén i flera år, så jag vill följa i hans fotspår och bli polis så att vi kan fortsätta skydda samhället från brott. Jag vill berätta för de kriminella att förutom att stjäla pengar finns det andra framgångsrika saker. Jag gillar att patrullera runt eftersom jag inte vill att folk ska köra för fort för att undvika olyckor eller skada andra människor. Jag vet också att polisen har letat efter medlemmar för detta yrke, eftersom detta är ett mycket viktigt yrke. Jag har varit ivrig att gå med i denna bransch sedan jag var 7 år gammal.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att få folk att känna sig trygga

Vad vet du om yrket i helhet? att man ska hjälpa staden med att alla ska käna sig tryga och få folk att

Har du några tidigare erfarenheter? aa har varit de på andra servrar

Hur är du som person? Jag är snäll, Jag lyssnar på när folk pratar, Jag är bra på tystnads plikt, Jag är väl tränad, Jag skojas inte om seriösa saker, Jag följer order, och jag kan hantera mycket stress. Jag är väldigt social och så angriper jag direkt när jag ser någon/något som gör fel.

Är det något vi bör veta om dig? Nej inte som jag kommer på nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka