Nekad Elias100106 | Medlem ansökning (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias100106

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alex_Chileno/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? C.O Elias#6371

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Redzep. Han är född 2000. Alltså är han 21år gammal.
Hans barndom har varit motsatsen mot enkel. Hans familj var fattig, han hade det
svårt i skolan och blev mobbad. Han hade en pappa, hans mor lämnade honom när han var 6.
Han vet inte om varför och har försökt nu när han blivit äldre att släktforska. Hans pappa
ägde en bil som han alltid brukade fixa med ute i garaget. Hubbe fick såklart vara bredvid
och titta på och hjälpa till. Av det fick han mycket kunskaper om mekaniken och hur ett
fordon fungerar. Hans far gick bort när han fyllde 17. Mustafa såg på när allt hände.
Hans far stod och fixade med sin bil i garaget, plötsligt skulle han vända sig om och
hämta ett verktyg men snubblade på en verktygslåda och bröt nacken och dog för han slog i
nacken i arbetsbänken bakom. Mustafa har inte mått perfekt
efter det och haft det svårt i livet. Han har bott själv och haft några småjobb för att
kunna överleva. Han fick problem med ett gatugäng som han sedan blev skyldig 500 000 kronor.
Dagen innan han var tvungen att betala tillbaka de 5 inga hopp.
Men han gav det en chans och köpte en trisslott och vann 750 000 kronor. Han var väldigt
nära att trilla ner i det mörka kriminella livet men som tur slapp han det när han hann
återbetala summan. Efter det funderade han vad han ville göra med livet. Just nu funderar
han på vad han vill göra, eftersom han fått lärt sig av sin far medans han fixade med sin
bil har han mycket kunskap inom mekaniken och hur ett fordon fungerar. Mustafa funderar på
att gå till Mekonomen. Men även är han sugen på att jobba hos Qpark eller Polisen och stoppa
kriminaliteten. Han vill också jobba på Qpark för det påminner om hans far eftersom Mustafa
pappa alltid parkerade perfekt. Eftersom han har 250 000 kvar efter trisslotten har han en chans
nu att välja vad han vill jobba med, skaffa mat och hyra en lägenhet. Mustafa har inte så
viktiga mål i livet, förutom ett viktigt mål. Men det stora målet är att hans barn ska få
ha det bra i sin uppväxt utan fattigdom och inte bli mobbade i skolan utan att få en chans
att få vilket jobb det vill. För att hans barn ska kunna få en bra uppväxt kommer Mustafa
jobba hårt i sitt liv.
Mustafa kropp är väldigt stark. Han är väldigt stark fysisk och psykisk. Han har en bra
kondition som gör att han orkar springa snabbt och väldigt långt, hans vader och lår är starka som hjälper
till att han orkar springa ännu längre. Han har starka armar, handleder och bröst tack vore att
han tränat väldigt mycket, inte någon sport utan gymmat. Mustafa har blivit startk psykisk av
att han haft det svårt hela livet, levt ensam och levt i fattigdom.
Mustafa svagheter är att han kan bli lite ledsen på insidan om man börjar prata om hur han
hade det som liten och om sina föräldrar även att han är psykisk. Mustafa börjar inte
gråta om någon tar upp det, han blir mer lite ledsen på insidan. Däremot har Mustafa många
fördelar, Styrkan är en av de, stark är kanske inte den bästa fördelen men det kan hjälpa till
i många situationer. Ännu en till styrka /fördel Mustafa har är att han är väldigt smart.
Smart har han blivit av att han levt ensam i alla åren. Med dessa 250 000 kronor han har kvar han han chansen att välja sitt liv och sina barns

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag är bra på rp. Jag rpar för att spelare ska ha roligt, göra roliga scenarion och inte bara tänkta på mig själv. Rp:a som om det vore riktiga livet så rp:andets nivå är bra.
Jag är också schysst ooc, trevlig och snäll

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? roleplayen och att det finns så mycket att göra när man är medlem

Hur hittade du Unive? Genom streamers t.ex cosmo_bt och Dalabruden och h3llgren. Och mina kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp:ande är att ha en bra karaktär, med många vänner så man kan göra roliga scenarion och ha rp. Hitta ett bra jobb som man kan utveckla rp:n långt i. och att jobba på trygghansa eller Mekonomen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att få många vänner ig och ooc. Prata och ha roligt med folk. Lära känna staffs och vara vänner med dem och ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka