Nekad Elias100106 | Medlem ansökning [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias100106

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alex_Chileno/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Elias rp#2000

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Hej Min karaktär heter Elias Och Har haft en tuff uppväxt Och kommer från Rinkeby Och Har inte den bästa vän Krätsen Då de har varit tufft för honom och han Är nu 22 år gammal och börjar göra lite små rån osv Med sin vän Erick och alltid varit vän med Erick Dom har haft en rolig uppväxt Och dom kommer alltid hålla ihop Med varandra Men nu har Elias valt att ge upp det kriminella och bli Laglig och skaffa ett lagligt jobb med en riktig inkomst med Erick Stanna kvar i det kriminella livet med de hindrar inte dom från att fortsätta vara vänner Men Elias kommer alltid försöka få Erick Att komma och jobba med mig Elias Hagberg Och detta är bara början

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ust för att jag har rpat på unive massa innan då jag vill komma tillbaka nu och Spela som Elias Hagberg Med Erick Och så doms historia fortsätter !

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga rp scenarion Med Minna vänner komma att göra de så roligt som möjligt för alla på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Så alla i scenariot har de kul!

Hur hittade du Unive? Min vän vissade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka