Nekad Elias100106 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias100106

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Alex_Chileno/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Eliasassdsaas#7255

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Tja! det är jag som är Elias jag är 21år gammal och bor på ett motel ,
I min familj lever det 5 personer + en katt. Min karaktär älskar bilar och har ett stort intresse av dem. Hans drömjobb är /orningsvakt/skyddsvakt/. Han gillar också stora äventyr, t ex att åka och hälsa på kompisar. Carmeets är bland det bästa som finns enligt min karaktär. Han gillar ju såklart att glida runt i fräsiga bilar. Min karaktär är 21 år och han är ett tidigare racing proffs. Han tävlade tills sin crash där han bröt benet detta gjorde så att han fick avsluta sin karriär. Men detta stoppar inte honom från att gilla bilar. Min karaktär är också singel och letar efter en partner som han kan spendera sina fredagskvällar på stranden med. Favorit bilmärket är såklart BMW då han har vunnit ett antal race med bilar från deras M-serie. Min karaktär gillar också att spendera tid med vänner och familj. Sen så brukar han också köra bil med sin katt arne. Min karaktär har dock lite svårigheter med hjärnan, Han fick ofta B i alla ämnen trots sina hjärnproblem.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag älskar er server fins ingen annan bra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för er server är jätte bra och inga andra är bra och jag sprlar seriöst

Hur hittade du Unive? mina kompisar vissa mig och börja gilla servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha kul och och leva mig in i min karaktär

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att alla ska ha kul och att spela seriöst

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka