Elias100106 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias100106

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? C.O Elias#6371

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2010

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag 15:00 till 21:00
Tisdag 14:30 till 22:00
Onsdag 14:00 till 22:30
torsdag 15:00 till 23:00
Fredag 14:00 till 24/7
Lördag 08:00 till 01:30
söndag 09:00 till 23:00

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag skulle göra allt jag kan för att för att hjälpa servern på alla möjliga sätt och jag skulle gå på reports och och även hålla koll i discord servern och hjälpa folk som sitter och väntar på support. Jag skulle vara väldigt aktiv som staff och vara väldigt trevlig och snäll i alla ärenden. Jag skulle hjälpa alla i servern även om det är någon jag inte gillar eller någon som är otrevlig mot mig. Jag skulle aldrig vara otrevlig och jag skulle respektera beslut från högre staffs/andra mods. Jag kommer göra så mycket jag kan för att det ska bli bättre rp på servern. Jag skulle hjälpa till där det behövs och även specca större scenarion eftersom det lätt kan bli fel och då kan jag ta det med dem som gjort fel efter scenariot. Jag skulle även hjälpt till med sånna småsaker som att någon har spawnat i öknen och behöver tp t.ex. Jag skulle verkligen försökt att förbättra servern och göra den till en bättre plats och minska antalet spelare som bara är här för att förstöra och vara jobbiga mot andra! Jag skulle bara va en allmänt trevlig och bra staff. Jag vill kunna sprida positivitet och glädje och även göra så att multistaden får ett riktigt bra rykte så att det kommer ännu mer spelar till servern. Jag skulle även inte banna folk för minsta lilla utan först ge dem en varning beroende på hur allvarligt det är och jag skulle kolla på bevis innan jag hade bannat någon. Jag kommer alltid ta bevis först sen ta ett beslut och om jag är osäker skulle jag fråga andra staffs vad dem tycker och jag hade inte varit rädd att fråga om hjälp. Jag kommer även att lyssna på båda sidor och vara helt opartisk! om jag blev trainee skulle jag va ig 247 som jag är typ redan och jag skulle inte abuse min roll för de kan leda till konsekvenser sen skulle de bli mycket lättare för staffs om jag skulle bli trainee för då kan jag gör små sakerna istället för att dom skulle göra tex om nån lallar eller gör ett regelbrott skulle jag kunna kicka dom eller ban dom det bör på villket regelbrott dom gör om dom kanske tar en bil och kör på alla då sv ban men ifall dom typ kankse går och lallar kan jag kicka dom för sluta lalla sen skulle jag dva bilar spm bara står där som ger sämre fps till servern och de skulle underlätta för mig med ibland kan de komma lallare och slå mig från ingenstans så jag dör sen lottar dom mig sen skulle jag göra report och skicka deras id i reporten och sen kommer jag inte ha toggleid hela tiden själv så är jag krimminel jag skulle stänga av toggleid i scenario då det är inte okej att ha det, jag försöka höja rp nivån på servern genom att banna eller kicka alla lallare som gör olika regelbrott tillexempel om nån tar en bil och krockar in i alla då kommer jag att Svbanna han sen får dom högre st affen avgöra om han ska ha högre bann. Och jag skulle göra de lättare för staffs då jag skulle hjälpa dom med att dv bilar på piren och dv bilar som står mitt i vägen så inte folk kör in i dom.
*Kommer underlätta för staffs/mods då de slipper göra detta lilla grov jobb som tar onödig tid.
*Kommer förbättra nya spelares upplevelse då servern kommer upplevas mer seriös när många lallare e borta.
*Kommer förbättra min spelupplevelse på servern då jag kan få bort folk som vill förstöra för bland annat mig, samt att jag lätt kan göra åtgärder för små buggar som att en bil börjar flyga runt eller att man dör av någon bugg.
Under min tid på Unive har jag upptäckt flertal buggar och om jag kollar efter buggar och m.m. För då så är serven utan buggar och merDetta kan vara att man som passagerar i någons fordon flyger ut och dör pga t.ex. dsync. I dessa fall skulle det underlätta om man då kunde använda sig utav /revive då man dött av en bugg vilket inte skulle hända irl. Ifall jag vore servervakt skulle det som jag tidigare nämnt förbättra min upplevelse på servern genom att jag kan göra snabba åtgärder åt buggar genom att t.ex. dva en bil eller använda mig av /revive. Jag har även goda kunskaper som servervakt då jag tidigare varit det. Under denna tid skötte jag mig bra och använde mina kommands på rätt sätt. Jag kunde banna flera som gjorde failrp då jag var mycket i tjänst. Nu kan jag knappt vara i tjänst då jag bara lägger massa tid på de som ej rpar. Servern är även extremt stor och många nya kommer in som k läganske aldrig rpat innan. Då vill jag kunna finnas där och hjälpa dem. Vill även kunna förhindra de nya som kommer in som enbart är ute för att förstöra. Ifall jag då kan få bort de som enbart är ute för att förstöra som har extremt låg rp nivå, kommer den allmänna rp nivån höjas samtidigt som staff/mods kan lägga fokus på viktigare saker och vi tarinee Hjälper även nya i discorden eller folk som har frågor ingame. Gäller det en fråga ooc tar jag det dock självklart i ooc chatten. Därför tror jag att det skulle passa mig bra då jag är hjälpsam. Under min tid på Unive har jag upptäckt flertal buggar. Detta kan vara att man som passagerar i någons fordon flyger ut och dör pga t.ex. dsync. I dessa fall skulle det underlätta om man då kunde använda sig utav /revive då man dött av en bugg vilket inte skulle hända irl. Ifall jag vore servervakt skulle det som jag tidigare nämnt förbättra min upplevelse på servern genom att jag kan göra snabba åtgärder åt buggar genom att t.ex. dva en bil eller använda mig av /revive eller m.m. Jag har även goda kunskaper som servervakt då jag tidigare varit det. Under denna tid skötte jag mig bra och använde mina kommands på rätt sätt. Jag kunde banna flera som gjorde failrp då jag var mycket i tjänst. Nu kan jag knappt vara i tjänst då jag bara lägger massa tid på de som ej rpar. Servern är även extremt stor och många nya kommer in som k läganske aldrig rpat innan. Då vill jag kunna finnas där och hjälpa dem. Vill även kunna förhindra de nya som kommer in som enbart är ute för att förstöra. Ifall jag då kan få bort de som enbart är ute för att förstöra som har extremt låg rp nivå, kommer den allmänna rp nivån höjas samtidigt som staff kan lägga fokus på viktigare saker. Hjälper även nya i discorden eller folk som har frågor ingame. Gäller det en fråga ooc tar jag det dock självklart i ooc chatten. Därför tror jag att det skulle passa mig bra då jag är hjälpsam. Skulle också gärna vilja göra denna lilla skillnad som skulle underlätta staffs arbete något enormt. För istället en mod ska sitta i support så rycker jag att dom ska ta handom störe gräger. Som att tita på senarion ingame och m.m.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? ag skulle kunna göra vad som helst för att hjälpa serven jag kan bli kriminell ansvarig eller andra som finns. jag skulle kunna göra vad som helst för att hjälpa serven.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har stora erfarenheter inom mod.på en annan server Jag har varit det förut och jag kan ta kritik. Det var inga problem då, Men jag blev demotad då för jag var inaktiv och jag var det för jag hade mycket i skolan.

Har du några tidigare erfarenheter? Har riktigt goda kunskaper skulle jag säga, vet vad kommandonen gör och vad de betyder.
/revive
/svban
/svkick
/noclip
/skin
/who
/sv
/bring
/goto
/sqlban
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/toggleid
/togglename
/setjob
/spec
/sqlunban
/ooc
/sc
/freeze
/specoff
/dv
/tpm
/freeze
/bring id
/goto id
Har varit staff så vet mycket om kommandon och m.m.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Har riktigt goda kunskaper skulle jag säga, vet vad kommandonen gör och vad de betyder.
/revive
/svban
/svkick
/noclip
/skin
/who
/sv
/bring
/goto
/sqlban
/sqlbanhistory
/sqlbanoffline
/toggleid
/togglename
/setjob
/spec
/sqlunban
/ooc
/sc
/freeze
/specoff
/dv
/tpm
/freeze
/bring id
/goto id
Har varit staff så vet mycket om kommandon och m.m.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ne om jag fatta frågan rätt

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ne

Tillbaka