Elias100106 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias100106

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad heter du på discord? C.O Elias#6371

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag gillar att hjälpa folk och tycker det är roligt att ta intervjuer och kolla igenom ansökningar. Jag märker även att det är folk som skriver i chatten att dom har väntat länge på att få ta en intervju osv. Jag är noggrann med vad dom ska utveckla ifall dom inte når kraven. Vill göra så fler personer blir medlemmar så dom kan förbättra sin rp och skaffa WL jobb, tillgång till blocket och twitter och mycket mer. Jag kommer vara trevlig och aktiv. Intervjuer kommer jag ta ungefär varje dag. Ansökningar kommer jag kolla på varje dag. Noggrann och tydlig kommer jag vara. Jag kommer alltid vara snabb och ha en öppen PM ifall någon måste kontakta mig. För att få så seriös rp på servern som möjligt kommer jag vara noggrann med så vi får in seriösa spelare och inga lallare.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig då jag är väldigt mogen och kan hantera stress osv, får ofta att jag är en lugn person som kan hantera alla typer av människor oavsett svårigheter, Jag tycker att även ska vara det på grund av jag är bra på hjälpa människor och besvara dess frågor och jag gillar samt när människor blir glada osv, Jag kan även fråga personer och ser om dom kan reglerna eller om dom bara kanske läser dom osv, det är ju viktigt så verkligen dom kan reglerna så dom hjälper servern att utvecklas. Jag kommer svara på ungefär 20 till 40 ansökningar om det kommer in så många. Jag kommer göra så alla som kommer in vet alla Grundregler i serven. Jag skulle se till att dom inte bara vill bli medlem för att kunna slåss och lalla med det skulle vara väldigt tråkigt. Jag kommer också vara väldig snäll och kommer respektera alla. Jag kommer inte heller inte ge någon roller eller inte godkänna någon som är min vän och har inte utvecklat.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att du bör respektera andra, vara omtänksam, visa andra att du bryr dig om dem, och du bör behålla en positiv attityd i alla situationer. Till exempel kan vissa spelare vara arga eller envisa på servern och försöka leda dem till att vara positiva genom att visa att servern faktiskt är bra och att skaparna och andra hjälpare på servern spenderar sin fritid på att skapa andra. mer intressant. Jag menar, du bör överväga och respektera andra. Man ska aldrig ta nåns på ett skämt eller skratta på för att de har inte blivit godkända man ska visa hänsyn och säga tex lycka nästa gång du behöver för bättra de och de

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag vill påverka på det sätt att alla dom som får en chans till att bli medlem på Unive ska bidra med ett bra rollspel med minimalt lall och att alla som vill bli medlem ska ha förståelse för alla regler och vad Rollspel innebär. Att få rollen medlem innebär ansvar, man ska föregå med gott exempel för alla spelare på servern som är ickemedlemmar, och hur gör man det? Jo man ska hela tiden visa att man kan rollspela, man ska ha nolltolerans mot lall och man ska försöka få med sig folk i sitt rollspel och visa att man kan alla regler och tar med sig det i sitt rollspelande och på så sätt visa att man föregår med gott exempel hela tiden. Kan man inte bete sig när man är inne och rollspelar och visa att man är där inne för att rollspela och inte för att lalla runt så är man värdig en medlemsroll och där vill jag vara med och påverka vilka som får rollen och inte. Jag vill helt enkelt se till så att kompetent och kreativt folk ska spela på Unive och kommer lägga ner mycket tid på att dessa människor får sin chans.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dom ska kunna berätta lite om sin karaktär dom ska kunna alla grundregler sen kommer jag göra ett scenario som dom tillexempel ska förklara suntförnuft i scenariot. Dom ska såklart också ha en bra rp-nivå så att de inte kommer in nån lallare som inte kan rpa och kanske skjuter alla. Man ska också tänka på suntförnuft när man e medlem det är en av dom viktigaste bara för att man e medlem ska man inte göra vad man vill. Som sagt man ska kunna alla grundregler. Man ska alltid rpa seriöst även om det är 10 spelare inne på servern det är fortfarande rp man ska inte rpa dåligare bara för att man vet att det inte är många spelare inne på servern.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Det känns som att mitt ansvar är att jag ska ge medlem till folk som har försökt och vet reglerna och ingen som bara vill komma in och lalla och slåss. Har sett att fler slåss nu vid piren. Mitt andra ansvar känns som att jag ska Respektera alla på intervju även vad. Jag har också ansvar att jag inte ger någon roller för jag vet att man kan det och det skulle jag aldrig göra i någon omständigheter.

Hur ser din aktivitetet ut? typ Måndag: 15:00 - 23:00 Tisdag: 14:30 - 23:00 Onsdag: 15:00 - 23:00 Torsdag: 13:00 - 23:00 Fredag: 14:00 - 03:00 Lördag 10:00 - 03:00 Söndag 10:00 - 00:00.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Tillbaka