Accepterad elias1 | Polismyndigheten Ansökan [GrebbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias1

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 20 April 2007

Vad heter du på discord? Muss#0018

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 300 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag om jag inte är borta 5 timmar per dag.

Vad heter du? Magnus Olsson

Hur gammal är du? 32

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja jag är väldigt simkunnig, gick på simning tills jag 14 och har tagit flera medaljer och har simmat 4 kilometer när jag var 16.

Varför vill du bli polis? För att få bort kriminaliteten från staden och hjälpa samhället med så mycket jag bara kan. Jag vill att alla i staden ska känna sig trygga och ha det roligt och jag ska jobba 110% för att det ska ske. Kommer jobba nattskift också om det behövs för att jag vill hjälpa till med så mycket jag bara kan. Jag älskar också att ta hand om personer och att få dem att må bra och jag känner att det är jobbet hade passat mig perfekt.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker det är väldigt viktigt med radiodicieplin och alla alltid försöker med sitt bästa. För mig också är det väldigt det viktigt om att alla är väldigt seriösa och att ingen lallar. Det är också viktigt att alla som man stöter på att bemöta dem med ett glatt och lugnt humör.

Vad vet du om yrket i helhet? En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Det är mycket som händer hela tiden och det är viktigt att var på sin vakt hela tiden och här är några exempel på vad man gör. Utreda ärenden där personer gripits på bar gärning för stöld eller snatteri i butik eller varuhus. Trafikkontroller. Omhänderta påverkade personer. Hantera våldsamma familjesituationer. Hålla ordning vid piren och andra uteställen där människor samlas. Man kan också jobba på fler olika sätt tillexempel om man e civilare eller är med i piketen eller likande. Att man alltid snackar i radion men den vet jag hur den fungera och sånt med rakel nummer och så vidare.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, det har jag. Jag var en framgångsrik inspektör som var väldigt omtyckt i en annan stad. Där dem kallade mig härliga Magnus men nu vill jag satsa här fullt och komma med så mycket jag bara kan. Jag är också väldigt bra på att köra bil i höga hastigheter i täreng och på vanlig väg som jag lärde mig mycket av när jag var polis förut. Kan vara bra att ha den egenskapen i nödfall.

Hur är du som person? Jag är en glad, mogen och trevlig person som älskar att jobba med människor och samarbeta med dem. Jag lär mig saker väldigt snabbt och har bra respekt mot mina kollegor och är väldigt bra på att arbeta under stress. Men är skön och social person som gör folk lugna. Är alltid glad och kan prata med alla.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, men att samhället behöver såna som mig och det här är min dröm och kommer ge 110%. kommer pusha så hårt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka