Nekad elias0707 | Medlem ansökning (Balooo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias0707

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803064535/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias stattin

Vad är ditt discord namn? STATTIN#1617

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 2021

Berätta om din karaktär. men karaktär heter Elias lejon och har 2 bröder. min karaktär tycker väldigt mycket om att träffa nya folk och skaffa ny vänner. han tycker väldigt mycket om bilar karaktären köper och säljer bilar och brukar vara med på street racen och hänger med mina vänner. han är född 1999-02-11, han har skjorta som är rödrutig med ett par svarta byxor ljust hår och knall vita skor. hans favorit mat från affären är gorbys och så är vattnet favoriten. karaktären tycker väldigt mycket om att resa runt om i landet och tävla mot folk med sina bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför jag ska bli medlem. jag vill kunna känna av att kunna göra så mycket saker som nöjligt folk kommer trusta mer på ens karraktär. jag kommer lyda väldigt noga på reglerna man får ha vädligt hög RP-nivå på servern och jag vill att min karaktär ska få kunna försöka vara med i ett kriminelt gäng.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt känd server och det är en väldigt hög RP-nivå på den och det är inte så många griefers och lallare. det är seriöst folk som faktiskt spelar på denna servern och folk lyssnar noga på reglerna det är väldigt roligt att spela på servern när det faktiskt är en bra RP-nivå på servern.

Hur hittade du Unive? Jag har ett par vänner som kör på denna serrver och sen så erbjöd dom mig att spela på den så gick in och testade den och tyckte den var bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha en såg hög rp-nivå som möjligt och lyssna på reglerna och få slite banns som möjligt för jag vill känna av rp spelande seriöst och inte spela för att lalla runt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli gäng kriminell och få så mycket makt som möjligt och stora stålar och göra så mycket rån som möjligt och bli mycket känd i stan jag vill helt enkelt att min karaktär ska få ETT STORT NAMN I STADEN.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej inte för tillfälet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka