Nekad Elias06 | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias06

Icke Medlem
Meddelanden
210
Reaction score
24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Elias

Vad heter du på discord? Elias#6187

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? 7 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka utveckla rpn för båda den lagliga och den kriminella rpn, det lagliga kommer det bara vara en klubb som är öppen för att folk ska kunna ha en bra social rp, kunna träffa folk och kunna hänga med vänner över en drink och liknande. Den kriminella delen är för att jag som kriminell ska kunna ha en hemlig täckmantel för dom solo kriminella för att dom ska kunna få ha ett lagligt jobb. Jag kommer utveckla jobbet så att vi har en bra bas med kollegor, jag ska försöka ha aktiva och mogna personal ansvariga som sköter sitt jobb utan att vara korrupta. Jag kommer hitta folk som passar just för att jobba under stress och att dom ska har bra kundbemötande. För att den sociala rpn ska gå framåt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag jobbade där när klubben hette Club de muñeño och då var jag Personal Ansvarig och då hade vi öppet typ 3-5 dagar i veckan och då gick det jätte bra, Och sedan så gjorde vi ett samarbete med Securitas och det gick dunder, Sen gjorde vi lite annorlunda saker som att ha olika events och dom eventsen gick ganska bra, Och så när jag tog intervjuer med folk så letade jag efter folk som hade bra social RP samt kunde RPa med mycket /me i baren.

Hur ofta kommer du vara inne?
Under vanliga dagar:

Måndag 13:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:20 - 23:00
Torsdag 15:40 - 23:00
Fredag 13:50- 02:30
Lördag 12:00 - 02:30
Söndag 10:00 - 12:00

Under sommar lovet:

Måndagar: 12:00- 02:00
Tisdagar: 12:00-02:00
Onsdagar: 12:00- 02:00
Torsdagar: 12:00-02:00
Fredagar: 11:00- 02:30
Lördagar: 11:00- 02:30
Söndagar: 11:00- 02:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Senast ändrad:
+rep skulle passa bra som chef då han har erfarenheter sen innan:)

+rep eftersom jag vill att någon bra ska styra upp inaktiviteten där och jag känner att Elias är den rätta + att han känner många personer ig som säkert kommer att komma dit :)

+rep mogen grabb och jag tror att han kan styra upp yrket!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka