Accepterad Elias0512 | Whitelist ansökning [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias0512

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Användarnamn: Elias0512

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353521337

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Lundgren

Vad är ditt discord namn? BOT Larry 3.0#1285

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Han har hatt en tuff bakgrund med föräldrar som har hattat han. När föräldrarna dog så kunde han fortsätt sitt liv framåt. Han skaffade ett jobb Hos slaktaren han jobbade där i 2 år tills han fick sparken för han fri släppte hönor och andra djur. Efter det har han bara hat det jobbigt. Han är 24 år han hoppade av skolan det är därför han fick bara jobb hos slaktaren. Han är rätt så känslokall för han har varit med om så mycket. Hans intresse är Bilar han äger 4 olika bilar från Saab till Volvo.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker jag ska bli whitelistad för att jag tillbringar väldigt mycket tid på servern. och för att jag vill börja jobba med något bil relaterat så jag kan hjälpa alla andra motor interiserade personer i staden. Det känns ju ochså väldigt gött att vara whitelistad på den enda servern man spelar på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag tycker servern är jätte bra, och jag skulle vilja skaffa ett bättre jobb så att jag kan tjäna pengar och ha ett jobb jag tycker om.

Hur många timmar har du på FiveM? 373 Timmar

Hur hittade du Multistaden? Ett par kompisar som är wl sa att denna servern var den bästa på five m så jag trodde på dom och nu Håller jag med dom 100%

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Har inte blivit bannad för jag respekterar regler som finns på olika servrar. Har aldrig blivit bannad på någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på denna servern.har spelat på andra server med dom var tråkiga så jag tänker satsa 100% på denna servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka