Accepterad Elias x) | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias x)

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rptorsk

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Karl Andersson

Vad är ditt discord namn? Elias x)#4105

Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Markus Gustavsson.

Markus Gustavsson är en 36 årig man som har arbetat som polis i tidigare städer såsom Underground.
Markus har alltid varit en trevlig och genuin människa.

Sen liten har Markus alltid velat bli Polis. Markus är därav utbildad ingripande polis.
Markus har alltid varit duktig i skolan, även mammas pojke...

Fordon och Polisjobbet har alltid varit i hans liv då Markus pappa har hållt i 2 bilförsäljarfirmor.
Markus har därav blivit stolt över sig själv då han har lyckats med att bli Polis vilket har varit hans mål och dröm!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem då jag är en genuint bra rollspelare.
Har mycket erfarenheter inom rollspel och skådespeleri.

När det gäller scenarion så kommer jag dra ut på scenariot så det blir kanske 20 min mer än vad det egentligen ska vara.
Kommer använda mig utav Suntförnuft!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer utgå från det riktiga och irl, dra ut på scenarios så det blir 20 minuter istället för 5 minuters. När scenarios från min del ska utspelas så ska både parter ha roligt, inte tänka bara på mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar med rättvisa från både parter, du ska tänka på att inte bara "vinna" scenarios, tåla att andra parter vinner scenario och vara glad för deras skull men samtidigt inte göra en stor grej av det.

Hur hittade du Unive? Har spelat sedan multistaden, men tagit en paus, spelat lite innan även och nu blev jag lite sugen då några polare spelar här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka