Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/rptorskad/
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Karl Andersson
Vad är ditt discord namn? Elias x)#7847
Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Markus Gustavsson.
Markus Gustavsson är en 36 årig man som har arbetat som polis i tidigare städer såsom Underground.
Markus har alltid varit en trevlig och genuin människa.
Sen liten har Markus alltid velat bli Polis. Markus är därav utbildad ingripande polis.
Markus har alltid varit duktig i skolan, även mammas pojke...
Fordon och Polisjobbet har alltid varit i hans liv då Markus pappa har hållt i 2 bilförsäljarfirmor.
Markus har därav blivit stolt över sig själv då han har lyckats med att bli Polis vilket har varit hans mål och dröm!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem då jag är en genuint bra rollspelare.
Har mycket erfarenheter inom rollspel och skådespeleri.
Kommer vara inne minst 5 dagar i veckan.
Kommer bidra med gott exempel till nya spelare som inte är de bästa på rollspel-
När det gäller scenarion så kommer jag dra ut på scenariot så det blir kanske 20 min mer än vad det egentligen ska vara.
Kommer använda mig utav Suntförnuft!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som ger mig ett extra öga är att det är många duktiga rollspelare, vilket då bidrar med att man kan skapa roliga och långa scenario. Många personer har försökt att få mig att spela på Unive men har aldrig orkat ansöka då jag inte hade rp sug innan.
Hur hittade du Unive? Server listan, vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att klättra i poliskåren, lära känna nya gott folk, bidra med långa och trevliga scenarios.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa nya spelare med regler, diverse.
Kommer att lära ut det mesta av mina rollspels-erf.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Karl Andersson
Vad är ditt discord namn? Elias x)#7847
Vad är ditt födelsedatum? 22 Maj 2005
Berätta om din karaktär. Markus Gustavsson.
Markus Gustavsson är en 36 årig man som har arbetat som polis i tidigare städer såsom Underground.
Markus har alltid varit en trevlig och genuin människa.
Sen liten har Markus alltid velat bli Polis. Markus är därav utbildad ingripande polis.
Markus har alltid varit duktig i skolan, även mammas pojke...
Fordon och Polisjobbet har alltid varit i hans liv då Markus pappa har hållt i 2 bilförsäljarfirmor.
Markus har därav blivit stolt över sig själv då han har lyckats med att bli Polis vilket har varit hans mål och dröm!
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag borde bli medlem då jag är en genuint bra rollspelare.
Har mycket erfarenheter inom rollspel och skådespeleri.
Kommer vara inne minst 5 dagar i veckan.
Kommer bidra med gott exempel till nya spelare som inte är de bästa på rollspel-
När det gäller scenarion så kommer jag dra ut på scenariot så det blir kanske 20 min mer än vad det egentligen ska vara.
Kommer använda mig utav Suntförnuft!
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som ger mig ett extra öga är att det är många duktiga rollspelare, vilket då bidrar med att man kan skapa roliga och långa scenario. Många personer har försökt att få mig att spela på Unive men har aldrig orkat ansöka då jag inte hade rp sug innan.
Hur hittade du Unive? Server listan, vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att klättra i poliskåren, lära känna nya gott folk, bidra med långa och trevliga scenarios.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Hjälpa nya spelare med regler, diverse.
Kommer att lära ut det mesta av mina rollspels-erf.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nä