Nekad Elias. | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198882510675/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Tönsgård

Vad är ditt discord namn? Elias.#5783

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2005

Berätta om din karaktär. En kille som heter Elias Tönsgård och han är född 11 maj 1993. Han är upp växte med att hans pappa var kriminell. Hans pappa var en av dom mäktigaste gängen i Stockholm//Los Santos. Han var ledaren i ett gäng som var det mäktigaste i hela landet. Gänget hette Southern Stockholm. Hans pappa var ledaren i gänget och tjänade mycket pengar. Han hade också ett hus i Hollywood Hills men Kronofogden tog de för att han hade skulder. Men senare dog deras pappa i ett bankrån vid stora banken. (Polisen sköt han) det var inte ett så planerat rån. Så Elias har levt med sin bror som heter Ahmed. Men hans bror drogs in i kriminaliteten på grund av att hans pappa varit kriminell. Men han dog senare i ett bankrån (men hans bror gjorde inte rånet) Han blev tagen som gissla. Men polisen råkade skjuta han för att alla hade samma kläder. Så nu vill Elias bli mäktig på antingen kriminalitet eller på ett jobb han trivs på. Elias dröm är att ha fina bilar, fint hus och ha mycket pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kan bidra med väldigt bra RP sceanrion. Och jag kan göra situationer så realistika som möjligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att kan tillföra väldigt bra och roliga RP scenarion till servern och göra det så realisktisk som möjligt. Har letat efter en svensk server med bra RP och mycket sociaial RP. Som t.e.x torget där finns mycket folk som pratar och sådan och det gillar jag med denna servern.

Hur hittade du Unive? vänner sa att jag skulle prova den och sen började jag gilla den så började jag spela mer och mer på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att ha mycket social RP och lite kriminell RP också.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Jag tycker du borde utvekla lite mer (inte berätta om du karaktär)

Tillbaka