Accepterad Elias svensson | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias svensson

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Dahlqvist

Vad är ditt discord namn? [Elias]#2562

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter ali, ali växte upp ganska normalt med ett bra liv och hans föräldrar hade ganska mycket pengar. Han r han älskade att spela tv spel och att göra bus men när han var 17 så råkade dem tända eld på en skola och hans föräldrar behövde betala 17 miljoner och då gick hans liv snett han fick 1 års fängelse och hans föräldrar blev skuldsatta så han börja jobba kriminell för att tjäna pengar och började testa droger o0ch han fastna för anfetamin.Han bodde på gatorna men när han blev 26 så fick han 6 år fängelse för grovt vapenbrott narkotika grov misshandel och rån. Han satt alla åren och när han kom ut var han 32 och då bestämde han sig för att ändra sitt liv och då började han på en bilfirma men blev mer sen och sen så han fick sparken men han älskar fortfarande bilar och jobbar idag som städare och varje lördag går han till Bil race och tittar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker de är ett roligt spel och den bästa servern och vill kunna ha mer funktioner och mer saker att visa för servern och hjälpa till så gott jag kan med till exempel om jag ser ngt så kan jag hoppa i väntar på support och kunna HJÄLPA TILL MER I SERVERN OCH UTVECKLA MIT SPELANDE OCH ROLLSPEL TILL NYA NIVÅER MED MER FUNKTIONER.Jag tycker denna servern är nåt helt annat än dem andra servern denna servern får mig att vilja spela mer att jag vaknar på morgonen och tänker fan jag ska spela lite FiveM på Unive och bara när man e på väg in så blir man glad det är så kul hur ni utvecklar servern och gör den så bra som ni gör vilket gör att jag vill bli en del av servern och att hjälpa er för att göra servern ännu bättre jag vill utecklas och få andra att tänka oj vad bra rollspel de finns på denna server denna vill jag spela mer på och göra de roligare för andra bra rollspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra de som krävs även om man skulle gå bakk i de som t.ex du blir rånad så är du skyldig att ge det rånaren söker eftersom du ska värna om ditt liv.

Hur hittade du Unive? min vän hade swtt youtube clips och tik toks och började köra o berätta hur kul de var så jag testade.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka