Nekad Elias svensson | Ban Överklagan [Doughen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias svensson

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
1
Vad är din discord tagg?

Vem var det som bannade dig?

Bild på banmeddelande

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig?
JAG VET HELT ÄRLIGT INTE JÄTTE SVÅRT ATT BEDÖMMA TROLIGTVIS EN FELAKTIG BAN PÅ FEL SPELARE STOD RUNT 10 POLISER DÄR SÅ ANTagligen fel men fattar att de är svårt att se vem som begår felet men därmed hoppas jag att problemet kan bli åtgärdat

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. stog och tog hand om en kille i cellen på polistationen som stod och tjata vid sin cel och därmed hjälpte jag han medans de var fullständigt kaos på stationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig då jag inte gjorde något fel utan gjorde bara rätt för mig medans andra folk tramsa och då drog han alla över en kamj eller bara banna fel person

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja inte göra om de och tänka annorulunda med mer kunskap i ryggen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? nej eftersom jag inte var faktorn till problemet

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Skulle du kunna ange ditt HEX ID samt möjligtvis din Discord? Det blir mycket lättare att göra framsteg i detta ärende.

Skulle du kunna ange ditt HEX ID samt möjligtvis din Discord? Det blir mycket lättare att göra framsteg i detta ärende.
jag ser att jag råkat ta bort dem sorry för det ska skriva de nu , 110000145ab3cdd elias2562 sorry för strulet :)

Vem bannade dig? Bifoga en bild på när går in på servern.

hoppas du kan fatta doughen att jag inte gjorde något fel jag fattar att den inte är så väslriven men är ganska trött på att bli felaktigt anklagad

Du blev bannad för att du började mata slag emot en häktad person som redan låg ner, du slog 5-6 gånger på honom och sedan några gånger på dina kollegor. Tror tom att personen ni hade i häktet dog pga att du inte kunde hantera en batong i den situationen...

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka