Accepterad Elias Ring | Medlem ansökning [K4rlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias Ring

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/J0nTerS/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Ring

Vad är ditt discord namn? mercedes kungen#4589

Vad är ditt födelsedatum? 23 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. Bengt andesson 51 år gammal kommer från en liten by i ångermaland som heter sidensjö.
har stort intresse för jakt fiske och fordon. han gillar även att prata med personer han känner och träffa nya vänner han gillar även spännande äventyr och långa bilfärder. men när han var liten blev han misshandlad av sin mamma vilket ledde till att han levde ett tuft liv som ung och hade inte många vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ag kommer att göra det ni vill att jag ska göra för jag är inte så kräsen. Sen så kommer jag att sprida glädje samt en jätte seriös rp nivå där jag kommer att hjälpa folk. Jag kommer att sprida denna server till andra så att det kommer fler till denna server så att dom kan vara med och göra servern bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som har fått mig mest intresserad är framförallt hur ni har lyckats med affärer, byggnader, kartan och vägmärkerna som får rpn att bli extra hög. Sen så är det en skitkul server med trevligt folk som spelar på en jätte hög rp nivå även fast man inte har medlemskap. Eftersom att det är en stor server så blir det att det alltid är folk inne så man har alltid folk i närheten att prata med och träna sin rp.

Hur hittade du Unive? Jag har länge varit intresserad av roleplay men har inte kunnat eftersom att jag har haft ps4 men nu när jag skaffade dator för typ 2 år sen så började jag leta och mina kompisar tipsade mig om Unive eftersom att ni hade bäst bild på det svenska samhället.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna höja min rp nivå så att jag inte råkar säga något ooc ig men även lära mig mer om servern typ vart allt är och alla affärer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna få vara delaktig och kunna förbättra servern samt skaffa nya vänner med samma intressen som jag. Sen ett bra jobb som mekonomen där jag får jobba hårt och hjälpa människor. Jag vill också kunna få en stabil lön där jag kan få in bra med pengar så att jag kan köpa bilar som jag drömt om.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ag har testat andra servrar men spelar bara unive eftersom att ni har dom bästa grafikerna, byggnader, affärer och fordon.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår det

Din whitelist ansökan har godkänts Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka