Nekad elias rasmussen | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias rasmussen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ellepelle231/

Ditt Hex-ID: lelle aka skaparen av volvo!

Vad är din discord tagg? lelle aka volvo kungen#5724

Vem var det som bannade dig? kommer ej ihåg tror det var nån olle

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp powergaming ~Nyman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte ens vad jag gjorde för fel jag skrattade för han krockade och att jag inte tyckte att hans bil va snygg o jag ångra att jag sa nått skulle hålla det för mig själv istället

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle åka till mekonomen så ser jag en gammal raggar bil så sa jag fan vilken ful bil som jag ångrar för jag ville fel! xa med min nya bmw för jag e ny på serven och så börja vi tjafsa o sen krockade han o jag skratta och sen rycker han fram ett vapen o skjuter 2 eller 3 skott och pricka först min bil och sen mig i huvudet och jag ångrar allt och jag kommer ej göra om detta!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel jag tänkte mig inte för jag va bara väldigt glad för min nya bil och ville leka cool men jag skulle tänkt mig för!

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fel aktig ban en gång och sen för att jag snodde en bil!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara varit tyst och sagt att hans bil va snygg och vara trevlig istället! och pusha varandra och säga att dom har pimpat den snyggt och mer!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja värkligen att man ska vara trevlig och ha ett trevligt be mötande och om man e trevlig så blir folket trevliga till baka !

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka