Nekad elias rasmussen | Ban överklagan [Denstora]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias rasmussen

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ellepelle231/

Ditt Hex-ID: lelle aka skaparen av volvo!

Vad är din discord tagg? lelle aka volvo kungen#5724

Vem var det som bannade dig? MORKIL_

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? groc copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror det kan va en felaktig ban men annars så vet jag inte för mig så hände inget och jag åkte bara som en vanlig spelare på vägen och sen skulle jag svänga och då hade jag tydligen kört på nån och sen kommer det en polis och jag ställde mig brevid så skulle jag åka och då ställde sig polisen framför mig så jag kör på han polisen ställde alltså framför mig precis när jag skulle åka så han ramla!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla här min dator är inte den bästa det jag åkte helt vanligt och körde och från ingen stans så låg det nån på marken ingen ting hände för mig jag åkte bara på vägen och då hade jag tydligen kört på en kille men det va inte så för mig! och sen så åkte jag och ställde mig brevid en polis och polisen ställde sig framför mig så jag kör på han så han ramlar men han dog inte och om det inte laggar för dom så var det en olyckshändelse och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att detta uppstod!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså allt handlar om min dator jag hatar den och den laggar på five m så vet likxom inte vad jag ska göra jag ber så hemskt mycket om ursäkt och jag ska få min pappas grafikkort snart så då hoppas jag att det blir bättre! och jag tycker det var en felaktig ban för mig så hände inget!

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm slåss på gz

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså inget för min dator är ju inte den bästa så skulle bara åka rakt fram istället för och åka ditt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Asså nej för det va en olyckshändelse och jag kan inte hjälpa att det lagga till och sen från ingen stans råka köra på nån jag blev skit kockad när jag blev bannad och sen när polisen springer och ställer sig framför mig när jag ska åka!

Har du läst våra regler? Ja

Du får vänta ut din ban. Med tanke på att du kört på någon och sedan ser att en polis står bredvid dig och ändå försöker köra. Du får se till att fixa datorn då det påverkar serverns RP om du kör på invånare i staden och poliser.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka