Nekad elias.. | Medlem ansökning sspatron1

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias..

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? elias_089384

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Per åkesson, född 1985

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, driven och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Född med en mamma och pappa som alltid funnits där för han och han har växt upp till att ha stora ambitioner. Han har en stark vilja till att nå så långt som möjligt i livet och bli rik:

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra till en skön snubbe som kommer vara inne och spela och göra det spelet kräver och utveckla min roll i spelet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du i ett visst scenario väljer strategi eller agerar på ett sätt som maximerar motpartens utfall, snarare än ditt eget.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte detta är första gången jag börjar med fivem på riktig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte döda någon utan anledning och inte förstöra för någon annan i rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Utöver min formella bakgrund vill jag lyfta fram mitt sätt att arbeta och mitt engagemang. Jag är strukturerad, nyfiken och tar gärna ansvar för att driva arbetet framåt, både självständigt och i samarbete med andra. Jag har lätt för att sätta mig in i nya sammanhang och motiveras av att utvecklas och bidra med kvalitet i det jag gör. Jag värdesätter tydlig kommunikation, är lösningsorienterad och strävar alltid efter att leverera resultat som skapar värde

Nekad ansökan
Anledning: Du behöver utveckla dina svar på de frågorna du svarat på.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka