Nekad Elias.Larsson | Whitelist ansökning [Dreamer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias.Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/989898988989898989898989898/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabrush#8651

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Viklund och är född i Örebro 1999-01-01. Han har haft en bra uppväxt med kompisar och familj. Han har precis flyttat till Multistaden då han hittade jobb på postnord som han var intresserad av då men börjar tröttna på det nu. Liam är snäll och trevlig mot alla och han skulle gärna ha ett annat jobb än postnord så att han kan tjäna mer pengar än på postnord för i nuläget är han hemlös. Han kan hantera många situationer bra. Liam bryr sig mycket om människor.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för jag kan rpa på en bra nivå och kan leva mig in i en karaktär. Jag vill skapa roliga scenarion i servern så det blir roligt för alla som spelar på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag tycker att denhär servern är väldigt bra så jag vill ha ett jobb där jag tjänar lite mer så jag kan köpa hus.

Hur hittade du Multistaden? Mina kompisar tipsade om servern så jag testade och tycker att det är en bra server helt enkelt så jag har fortsatt med det.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att utveckla min karaktär mer. Jag anser att det är en bra sak att bli whitelistad eftersom då kan jag komma längre med mitt rollspel. Jag vill också träffa nya personer så att alla kan ha roligt när vi spelar på Multistaden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, jag spelar bara på Multistaden i nuläget!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka