Nekad Elias larsson | Ban överklagan (Rahimii)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias larsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeking888#5325

Vem var det som bannade dig? Wazzy

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 21 timmar 36 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står att jag blev bannad pga sunt förnuft och lall.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? valde att banna mig för att jag slog en kille i fägelset vilket var fel av mig och jag står för mitt fel jag gjorde MEN jag kommer aldrig att göra om det eller något annat fel igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade under kvällen innan jag vart bannad haft ett jättebra karaktärsscenario vilket då var ett väldigt stor bråk ingame med ett par polare som jag försökte lösa men alla bad mig att dra åt skogen och då vart jag väldigt förbannad och tog bilen och stack, därefter jag lämnade platsen vart jag väldigt arg och skulle köra för att ställa mig på ett bra ställe att tänka ut problemen på och för att få en lugn stund. När jag skulle köra till det stället jag tänkte så körde jag i en rätt så hög fart och körde då förbi en polis och då valde polisen att köra efter, jag vart fortfarande arg och ville inte ha kontakt med någon och inte ens polisen vid det tillfället så att en biljakt påbörjades. Biljakten varade därefter i cirka 5 minuter sedan fick jag slut på bensin och polisen fick tag i mig när jag gav upp efter biljakten, polisen förde mig då till fängelset och satte in mig där. Därefter ringde min telefon och polisen såg detta och sa att dom skulle ta min telefon efter jag vart klar med den, jag hota då polisen med att slå han om han tog telefonen och polisen tog då telefonen och då delade jag ut ett slag på polisen som tog min telefon, därefter lämnade polisen och jag gick in i gymmet för att gymma medans jag IRL gick på toaletten och när jag kom tillbaks så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att dagars ban på grund av detta, men det var den personens val som bannade mig att och tyckte det vart ett stort regelbrott. Jag vet att jag gjort fel med tanke på att jag fick en ban och jag kommer att ta väldigt mycket lärdom av detta misstag och detta regelbrott kommer aldrig att begås av mig igen även lika så inga andra regelbrott kommer begås för att jag vet att denna servern strävar efter bra RP och jag vill gärna stå bakom ett bra RP men jag gjorde fel vid detta tillfälle och som sagt några andra misstag kommer aldrig begås av mig igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det hade jag kunnat göra, t.ex att inte hota killen över en simpel sak som en telefon samt att inte slagit killen i ett fängelse, jag skulle bara låtit det vara och ta mitt straff som en mogen person och gått vidare efter det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? det har jag verkligen gjort och jag ångrar mig faktiskt jätte mycket fast det är en sådan simpel sak och jag har svurit på heder i dom andra frågorna att jag aldrig kommer att begå ett sådant misstag igen eller ens över huvud taget begå andra misstag eller regelbrott igen.och hoppas jag får en chans till mwh elias

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka