Accepterad Elias.Larsson | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias.Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/989898988989898989898989898/

Ditt Hex-ID: 110000135ddebc2

Vad är din discord tagg? Gabrush#8651

Vem var det som bannade dig? _Benkt_

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel. Jag tappade kontrollen när jag körde på motorvägen med min ambulans eftersom jag skulle på larm och råkade krocka in i sidan men det var inte så stor krock.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade anlänt till platsen där larmet hade ringt. Det visade sig att det var ett fejkat larm då ingen person var på platsen. Jag var påväg till ambulansen och skulle åka till sjukhuset och helt plötsligt kom ett barn fram till mig och sa att person som såg ut som mig hade gjort illa honom, det måste ha varit någon som jobbar på sjukhuset eftersom att jag hade mina ambulanskläder på. Jag frågade sedan hur barnet mådde och om han behövde vård. Sen blev jag bannad för VDM. Benkt måste ha missuppfattat situationen eftersom att barnet var skadat och hade sagt att någon som var lik mig hade gjort illa honom och min bil var trasig där fram. Benkt måste ha trott att jag körde över barnet eftersom bilen var trasig där fram.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban eftersom att jag inte hade kört över någon. Men jag gjorde också fel eftersom att jag skulle kört lite saktare och haft mer kontroll över ambulansen. Det var en felaktig eftersom jag tror att Benkt trodde att jag kört över barnet. Men som sagt jag skulle haft mer kontroll.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag var med i en bil som min kompis körde och från ingenstans kom det en bil som körde på fel sida av vägen och rakt in i våran bil. Min kompis flög då ut ur bilen eftersom att han inte hade bälte på vilket jag hade så jag satt kvar i bilen medans min kompis låg död på gatan. Bilen som krockade in i oss brydde sig inte och körde iväg. Jag bestämde mig för att springa fram till min kompis och köra honom till sjukhuset. Våran bil var skadad men jag visste inte att det spelade någon roll. Jag körde honom till sjukhuset och parkerade utanför och gick in och lämnade honom vid Lars. Jag gick ute till parkeringen och satte mig i bilen och skulle köra till en parkering då jag skulle hämta min bil. Men precis när jag körde från sjukhuset blev jag bannad för powergaming. Jag lärde mig att inte köra från olycksplatsen och inte köra andras bilar. Sen lärde jag mig att man ska rpa när man hamnat i en olycka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat kört med mer kontroll och tänkt på att bilen driftar mycket. Jag skulle tänkt mer på vägen än gps:sn.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att om jag krockar så ska jag ringa mekonomen och inte köra runt i en trasig bil då staffs kan missuppfatta situationen och det är inte bra rp att köra runt i en trasig bil.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka