Nekad Elias larsson | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias larsson

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199120324751/

Ditt Hex-ID: Hex-ID: 11000014525188f

Vad är din discord tagg? Willeee#0440

Vem var det som bannade dig? Olof

Hur lång tid var din ban? 1 dag och 24 timmar 43 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? jag har blivit bannad för halv ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vänta vänta jag har ingen aning vad som hände det måste sett ut för de att jag typ lagga in i nån bil för för mig hade jag inte kraschat i någonting hade nyss loggat on liksom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag hade precis kommit in kört till banken och tagit ut cash och då skulle jag till piren och kolla på lite bilar och jag stannnade längs vägen och köpte mat och då kom bannen in. Jag vill även tilläga att ja jag körde förbi andra bilar men i alla fall för mig så körde jag inte in i något och fronten , baksidan och sidan var helt klara och fina som om inget hänt för mig vilken är en känd bugg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är ett stort missförstånd. Det var absolut en felaktig ban eftersom jag vet att det kan lagga så ibland med dsync att man krockar in för vissa men inte för sig själv och att bilen kan se paj ut för någon och den kan se helt fine ut vilket var fallet nu för från min point of view kraschade jag inte i något.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inga allas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte vad jag hade kunnat gjort annorlunda när det befinner sig sånna buggar men jag antar att det kanske vore skapligt att köra lite långsammare då man brukar lagga och bugga mindre då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har inte lärt mig något nytt om regler med denna ban då jag kan reglerna väldigt noga och vet att man inte kan fortsätta köra sin bil när man vet att man krockat i nån eller något men inte kan rå för när man själv inte har det på ens egen skärm liksom och detta är absolut inte någon bortförklaring jag är inte någon lallare som bara kör runt och krockar och kör vidare då jag kör detta seriöst och gör alltid det bästa möjliga av mitt rpandet. En stärkande punkt till att jag aldrig skulle göra nått sånt dumt och att jag defenetivt tar rp på allvar är att jag har 100 timmar spelar de två senaset veckorna vilket är en average på 7 timmar per dag. Om jag skulle hållt på så och powergamea skulle jag troligen vart bannad långt innan. Tror inte man kan bifoga en bild i detta dokument men ni har ju min discord tag så skicka där så fixar jag bevis på att jag faktiskt kört rp 100 timmar senaste två veckorna eftersom det stärker vilken stark nivå jag tar rp på.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka