Dubbelpost Elias Karlsson’s | Medlem ansökning DJ0RET]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos Luega

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/ggfm-jgfb/rrhrrhtp

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Dansäter

Vad är ditt discord namn? JUNIOR

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Karlsson och är 25 år utan barn och utan fru. Elias har en flickvän som heter Linnea, de har varit ihop 1,5 år men gjorde precis slut så att min karaktär kommer att vara väldigt nere ibland när han ser andra människor som är ihop eller har kärlek tillsammans men annars kommer min karaktär att ha väldigt bra humör hela tiden. Han kommer från Sverige men inte till hundra procent utan Elias har lite rötter från Litauen vilket gör Elias 75% svensk och 25% Litauisk. Elias är uppföd i en liten småstad som heter slagsta i eskilstuna. Elias älskar bilar och drömmer om att jobba för polisen men vill jobba för mekonomen i nuläget för att han älskar att mecka med bilar och hojjar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska kunna köpa och sälja bilar på blocket och för att kunna lägga ut bilder på Twitter för att visa vad han meckar och kör runt med. Men även för att jag har en väldigt hög RP nivå. Jag älskar verkligen UNIVE då jag var medlem innan och vill bli det igen för att då kan jag få mitt drömjobb på meko eller hos polisen.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag spelade här innan men blev felaktigt bannad och tog tag i det idag för att jag är besatt av COSMO_BT och vill kunna RP:a med honom och många andra Youtubers och streamare men även annat folk som är duktiga på RP.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan och blev sugen att börja igen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att en dag kunna ha ett lika stort Community som Cosmo och kunna RP:a lite bättre en honom, hihi.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli miljonär genom att sälja bilar och köpa bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka