Nekad Elias Karlsson’s | Ban överklagan [KILLETY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Carlos Luega

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://s.team/p/ggfm-jgfb/rrhrrhtp

Ditt Hex-ID: 110000144386430

Vad är din discord tagg? såvardetmeddettjenatjena#9645

Vem var det som bannade dig? Nizze

Hur lång tid var din ban? 2 dagar lång.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså jag antar för att det var för att jag försökte ha sex med flertal på en båtfest men frågade först efter samtycke men sen när jag gick fram till nisse och frågade om han ville få en avsugning så bannade han mig...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på fest på yachten och där frågade jag 2 personer om jag kunde få ge de en avsugning och de svarade nej. Sen när jag kom till "Nisse" så skicade jag över förfrågan i f3 menyn om han ville få en avsugning och innan jag hinner fråga om samtycke eller något annat så blir jag bannad...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag tycker att det är en felaktig ban PGA att han sa att jag var lallare bara för att jag fråga om jag kunde få dela ut avsugningar till folk jag ej kände. Frrågade även efter samtycke. Innan jag hinner berätta för "nisse" är jag bannad.,

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså jag gjorde vad jag gör enligt mina karaktärsdrag så nej...

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vissa uppfattar en homosexuell handlig som lall.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka