Accepterad Elias Karimsson | Whitelist ansökning [swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NEES

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
1
Användarnamn: Elias Karimsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Stenbe9f4/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Stenberg

Vad är ditt discord namn? Lurrepuck#3696

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2020

Berätta om din karaktär. Göran borg är 31 år gammal och är i sina bästa dar, han är jobbvillig och han tar det jobbet han får till sig. Men Göran kan bli väldigt sur när det inte går som han tänkt sig men annars är han väldigt pratglad person i helhet. Han har också ett stort bil intresse så ett jobb som kanske skulle passa Göran är Falck eller vianor

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan bidra med bra roleplay och så alla får en så bra rp upplevelse som möjligt och jag vill spela med seriösa spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag kan bidara med bra rp

Hur många timmar har du på FiveM? 182 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom fivem

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte blivit bannad på någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan server för tillfället

Du måste utveckla frågan: Varför ska just du bli whitelistad & Varför vill du just bli Whitelistad på denna server, om du verkligen vill bli whitelistad.

Användarnamn: Elias Karimsson

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Stenbe9f4/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Stenberg

Vad är ditt discord namn? Lurrepuck#3696

Vad är ditt födelsedatum? 2006/07/20

Berätta om din karaktär. Göran borg är 31 år gammal och är i sina bästa dar, han är jobbvillig och han tar det jobbet han får till sig. Men Göran kan bli väldigt sur när det inte går som han tänkt sig men annars är han väldigt pratglad person i helhet. Han har också ett stort bil intresse så ett jobb som kanske skulle passa Göran är Falck eller vianor

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra och rolig rp och jag kan alla, FailRP regler
VDM= När du kör över en person med en bil utan anledning.
RDM När du dödar någon utan någon specifik anledning.
COPBAIT= Copbait är när du försöker störa polisen bara för att få dem att jaga dig.
COMBATLOGGING= är när du stänger av spelet medvetet för att undvika ett scenario
FEARRP= Du ska värna om ditt liv t.ex under pistolhot ska du rpa som rädd.
METAGAMING= Att du andvänder information som du t.ex fått från discord eller någons stream.
POWERGAMING= Är t.ex om du kör en bil i 300 km/h in i en vägg sen fortsätta köra som att inget har hänt
NEW LIFE RULE= om du dör i ett scenario ska du inte minnas något som hänt under det scenariot

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kan bidra med bra rp och göra många roliga scenarion och jag tycker att eran server är en bra start på min rp karriär kan spela typ alla typer av karaktärer.

Hur många timmar har du på FiveM? 182 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom fivem

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har inte blivit bannad på någon annan server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annan server för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka