Nekad Elias Jönsson | Ban överklagan [Zenvu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias Jönsson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias2008king/home

Ditt Hex-ID: 1100001175009ee

Vad är din discord tagg? Elias08#2562

Vem var det som bannade dig? Filus21

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Vdm x2, onödig hets

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på två folk men de inte var med meningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min bil på piren och då laggade så jag såg inte så mycket ochdå råkade jag köra över två fast de inte var med meningen hade jag sätt dem hade jag inte gjort de men eftersom jag inte kunde se dem så kunde jag inte göra ngt åt saken

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja eftersom jag inte kunde ha gjort bättre när de inte fanns för mig för de lagga

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom av de och spelar mer seriöst och ansvarsfullt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom de inte har varit med meningen och jag inte kunnat göra ngt annat

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom detta inte var ngt jag kunnat göra åt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka