Nekad Elias Jönsson | Ban överklagan [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias Jönsson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Elias2008king/home

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/id/Elias2008king/

Vad är din discord tagg? Elias08#2562

Vem var det som bannade dig? ao

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Sunt Förnuft, Snor tjänstebil

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på klippet ser man inte glitchet för att de såg inte ut som en polisbil´ för färgerna bytades hela tiden och det är ett glitch som har funnits länge.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag behövde vård och då ser jag massa bilar ocdh jag ser att de är audi men jag kan inte se om de är polisbil för färgerna ändrades på bilen typ 2 gånger per secund så den var blå röd och svart och massa andra färger och så såg jag inte att de var en polis bill för de inte såg ut som det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja.det var de eftersom jag inte kunde påverka senariet under dena gång då detta var baserat på ett glitch och att jag inte jun de se att de var en tjänstebil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fåt en fel bann och en i början när jag inte visste ngt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte sno en bil men trodde de var min audi och såg inte att de var en tjänstebil eftersom de bugga.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid starta om vid buug/lagg.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka