Accepterad Elias do | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias do

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ebbe

Vad är ditt discord namn? plattfiskochtonfisk

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Urban Karlsson 60 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, entuastisk och envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Urban Karlsson, en sextioårig gubbe från Tyskland, men flytade till Sverige 2000 efter hans mammas dog. När han kom fram till sverige träffade han av två främlingar, dem hette Alex Alex från Albanien och Bob Martin från Jamaica. Dem har alltid varit vänner sen dem träffades. Dem inte bara som vänner utan som familj, delande arbete, boende och allt annat. Urban, Bob och Alex, har länge arbetat inom byggbranschen. Urbans största dröm sär att skapa en egen bilfirma, ett företagsom och säljer exklusiva fordon från Storbritannien. Men den sida som urbna inte visar är en mörk skugga från barndomen. Minnen av att han blev slagen av sin pappa det har lett till djupa trauman. Det gör att han kan få utbrott ibland och bli aggresiv och sur utan anledning.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan skapa realistiska dialoger och interaktioner mellan olika personer, vilket leder till bättre scenarion och bidrar till utveckling av scenarion. Men kan också bidra Karaktärsbeskrivningar, Jag kan hjälpa till att skapa detaljerade beskrivningar för rollspelskaraktärer, inklusive deras bakgrund, personlighet, mål och konflikter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motståndarens vinst betyder att du kan låter den andra personen i scenariot vinna även om det kommer bli sämre för dig. Tänk dig att du blir rånad och låter dem råna dig än att bara springa där ifrån.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, jag har lärt mig mycket av dem. Jag har blivit bannad för jag sålde en bil för billigt och en gång när jag tog ut pengar ut kassan. Jag har lärt mig att man alltid ska fråga staffs innan man gör något som man inte är säker på om det är okej. Och att alltid tänka på konsekvenser och sunt flörnuft.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm att man dödar någon med ett fordon, Rdm dödar någon från ingen stans utna anledning, copbait att man försöker få polisen efter sig provocerar dem, ooc pratar utanför karaktär som tillexempel ¨mina grafiker är buggade¨, metagaming pratar utanför spelet med folk som tillexempel sitta på ett discord samtal och prata om information om var man ska träffas, powergaming att man inte rpar på något tillexempel att du krockar med en bil och bara kör vidare och låtsat som inget har hänt ,combatlogging att man lämnar för att inte skadas eller dör till exempel att du blir rånad eller håller på att bli skjuten till döds och gör alt f4.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, att jag har 700 timmar på unive och har mycket erfarenhet av rp.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka