Accepterad Elias Dalberg | Medlem ansökning [LEON.SG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias Dalberg

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198148193636

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Rolf den store!#0773

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär har en bakrund som kriminell och mobbad i skolan när han var mindre. han heter Sture Svensson och är 18 år. han har alltid velat vara mc knutte precis som hans Morfar en gång var. Han har varit med i många mc klubbar då Sture har varit avundsjuk. när han var 4 år föddes hans lillebror Ludvig och ungefär 5 år senare när Ludvig var fem och Sture var 9 började de bråka mycket och retas med varandra. nu då ungefär 9 år senare har hans lillebror Ludvig varit med i massa klubbar. Sture tycker att det är orättvist att hans förbannade lilla lillebror lyckades men inte han. nu försöker han få tag på sin lillebror och vara med honom.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle passa in bra för jag är mogen och ansvarsfull. Jag kommer spela aktivt inne på servern och vara seriös med mitt rollspel. Eftersom att det är en seriös roleplay server så blir det roligare att jobba för man gör något meningsfullt till servern. Det känns meningsfullt för att man gör servern mer verklighetsbaserat. Det är de som är skillnaden till många andra servrar som känns tomma och övergivna för det inte är folk som jobbar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är sveriges bästa server och alla mina vänner spelar på den. Jag har spelat på min brors konto ett tag nu och nu vill jag testa på rollspelet själv

Hur hittade du Unive? Genom min bror, kompisar och streamers

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att göra det roligt för alla andra spelare och självklart för mig själv. Jag vill blir framgångsrik och hitta ett jobb som passar mig bäst som ex jobba på en bilfirma eller kanske ett båtbolag vet jag ej men jag vill bli nått som jag tycker är roligt som jag kan jobba med länge.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utforska olika jobb möjligheter och kanske till slut hitta en bra och roligt jobb. Det är också att jag vill göra så att alla har kul genom mitt roleplay incl. mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka