Nekad Elias brunberg | Medlem ansökning[Nordquist] (sjoturtle)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias61161

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198976398312/

Vad är ditt namn i verkligheten? elias brunberg

Vad är ditt discord namn? Elias6116#2465

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. . Jag heter Alexander, är 22 år och kommer ifrån USA. i amerika föddes jag i staden Orlando, men när jag var 10 år var vi tvugna att flytta eftersom min pappa blev tagen av polisen.
pappa hade varit med i ett gäng som stal bilar och skrotade ner dom , och sålde delarna. han fick fängelse i 35 år och min mamma ville inte vara kvar i Orlando, vi flyttade till min mormor i seattle. det var mamma och jag.
när vi bott hos mormor i 6 år, och jag var 16 kom jag på mormor med att langa knark, för att jag inte skulle skvallra fick jag pengar av henne, pengarna gick till en skruttig bil som jag började köra streetraceing med. snart hade jag vunnit så mycket pengar så jag kunde köpa en bättre bil, fortsatte köra och vann större pengar.
plötsligt dök pappa upp, han hade kommit ur fängelset mycket tidigare och hade letat upp oss..
efter mycket väsen förlät mamma honom och han flyttade in hos oss, men det blev inte så bra, pappa sniffade upp vad mormor höll på med. och snart blev dom kompanjoner, polisen var ständigt dom i hälarna, men dom klarade sej alltid.
efter två år tröttnade jag, tog mitt pick o pack och drog.. men vart skulle jag ta vägen. på ett fik hörde jag några prata om Unive,, det lät spännande och jag bestämde mej. vad hade jag att förlora.
I Unive fick jag bo i bilen ett tag medans jag sökte jobb. till slut fick jag ett som polis, trivs jättebra med jobbet och människorna där, träffar massor med folk varje dag när vi är ute och åker.
fått massa nya polare som jag hänger med nere vid piren.. både köper o säljer bilar där nere.
fick tag i en skaplig lägenhet ovanför ett gym, passar perfekt och är nära till träning,.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem eftersom jag är duktig på rp, och tillbringar massa tid med detta.
har aldrig blivit bannad och följer spelreglerna. tro att jag kan bidra med nåt bra med mitt intresse och vetskap om spelet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är en jättestor server, med massor av bra spelare. jag vill bli medlem för att kunna köpa mer saker och skaffa bättre jobb.

Hur hittade du Unive? hittade unive på youtube och twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? vill bli riktigt bra på rollspel på en seriös sida. vill utvecklas i spelet och få nya vänner.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ta mej till toppen, gärna bli chef på nåt stort företag. få många nya vänner och vara kvar på unive eftersom man kan kämpa sej uppåt och spela seriöst.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej ingen annan

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka