Nekad Elias.bre | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Elias.bre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Elias.bre/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? Elias_bre#2219

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär han var en kille som var ensam ungen i familjen men han var retad på rasterna (min karaktär heter Erik johansson) han var en kille som gick ensam på rasten och läraren tycket Erik var konstig. Han ville va en kille som var känd men han var en kille som gick ensam på rasten. Han har en pappa som är alkolist hans mamma jobbade hela tiden men hon var chef så han fick aldrig hjälp med nåt. Han ville bara va en kille som hade en vanlig familj. Min karaktär gillar att spela fotboll och kolla på fotboll och ishockey
och han letar efter vänner nu

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför jag vill bli medlem för jag är fett intreserad kommer försöka var aktiv så mycket sommöligt ska lyssna på alla regler och jag är fett glad och trevlig

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är väldigt realistigt server. Bra rp på serven jag gillar servervar som har bra rp. och jag har sett på många youtubers som har spelat unive och jag har massa kompisar som har sagt att det är en fett bra server.

Hur hittade du Unive? ja på youtube för de är jo en stor server. och mina kompisar sa att det var en bra server. Den är en fett server hittade de på youtube och på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att känna massa personer och var med i ett gäng och att få köra runt med bilar och att min rp blir fett bra och att det blir rp blir bättre

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utväkla min rp till max och att folk tycker att jag är bra på rp och att var snäll mot alla och tycker att dem som inte följer servens regler så tycker att man inte får spela på serven det är okej om man gör det någon gång men inte hela tiden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har aldrig varit i någon annan server för jag har alltig varit intreserad i unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår. för ni har andra saker att göra

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Tillbaka