Nekad Elias.bre | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias.bre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Elias.bre/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias lennartsson

Vad är ditt discord namn? Elias_bre#2219

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik johansson han är uppväxt med en pappa som är alkolist. När han var 8 år så blev han mobad på rasterna. Min karaktär är 23 år gammal han gillar bilar min pappa var judå en alkolist han gillade alkohol. Min mamma är chef jobbar mycket hon var vd hon gillar att köpa dyra saker dem var inte jätte rädda om Erik men en dag så tog Erik ett beslut att han ska flytta hemifrån när han var 15 år han orkar inte med familjen och han hade en bror som Eriks föräldrar bryde sig om. Så Erik tog helt fel väg i livet så han ville bli en kriminell som skjuter mot andra gäng och han vill ta droger när han går ut skolan. När han gick i tvåan på gymnasiet så blev han ut slängd hela tiden för att han störde klassen hans lärare tyckte att han var konstig. Varje gång han kom in i klass rummet så tänkte nej e det han igen. Han vill va med i ett gäng det är hans dröm och han vill åka runt i snygga bilar. När han var 19 år och när han tog studenten så såg han inte sina föräldrar och. Han var helt ensam och han hade inga vänner så han tyckte det var skit jobbigt att åka flaket så direkt när det var klart så sprang han hem. Han gillar att spela fotboll och spela bowling och titta på fotboll och ishockey. han var spel beroende han spelade bort alla sina pengar han fick ta ut när han var 18 år. Han ville bara vara normal och att han hade en normal familj. När han var ut en kväll så blev han ner slagen av ett par killar ut någon anledning. Då så kommen kille och räddade Erik och så fick han åka in på akuten då var hans föräldrar där Erik kollade snett på dem när han var in lagd så kom hans mamma in han. Hon ville bara be om ursäkt för de dem gjorde. Då så kom Erik hem en dag när han fyllde 20 år då var farmor alla i hans släckt där hemma hos han och gömde sig. När han kom in så hopade alla fram. Han blev skit glad och lite ledsen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill att sprida glädje och jag kommer följa reglerna. och jag vill också uppnå den högtsta nivån på rp. Att man är medlem har man mer tillgång till lite allt möligt jag vill ha lite svårare jobb än postnord tillexempel krim eller polis, sjukvård men så man får lite bättre rp och rpen blir mycket bättre när man är polis än när man är guldvaskare för man måste alltig var på jobbet eller när man är krim då måste man vara i gänget

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är väldigt realistigt server. Bra rp på serven jag gillar servervar som har bra rp. och jag har sett på många youtubers som har spelat unive.så jag vill också spela på serven

Hur hittade du Unive? ja på youtube för de är jo en stor server. och mina kompisar sa att det var en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill sprida massa glädje på serven och att följa reglerna och träffa nya personer och kanske bli en som tipsar serven bilar hur rpen blir bättre och nya saker tillexeple att nya barer kommer ut på mapen och att ja det här kanske hjälper mig att inte vara så blyg jag är ganska blyg IRL

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill uppnå att jag har jätte bra rp och att jag inte är så blyg längre IRL och att jag är med i ett gäng jag vill att jag hittar något gäng som vill att jag är med i gänget och min dröm är att jag hittar ett gäng och att min rp blir mycket bättre. Jag vill inte att jag byter gäng hela tiden

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har inte vart aktiv i någon annan servar har bara vart intresserd i Unive jag hoppas att jag kan spela på unive i några år

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår. för ni har andra saker att göra

Nekad, Nekad igår 2021-11-13 22:04) - Ansök om 24 timmar ifrån när du vart nekad.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka