Nekad Elias.bre | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias.bre

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Elias.bre/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias lennartsson

Vad är ditt discord namn? Elias_bre#2219

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär hade en dålig uppväxt. Hans pappa var allt ute på helgarna och drack alkohol.(Min karaktär heter Erik johansson)
nu har han flytta till stan. och han var alltig den som var ensam på rasterna när han var 8 år. När han var liten så var han rädd för sin pappa för han gick alltig och sa att han skulle slå honom. hans föräldar var skilda så han var alltig hos sin mamma. Men dem träftade varandra iblande. Och han var den som alltig var stökig. En dag så var han med ett par orten grabbar. Dem var coola han hande en storebror som med i det gänget. så han sa till sin bror att han vill bli som han så det var hans före bild. Men Erik gillar att kolla på fotboll och hockey. han vill vara med alla i stan.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag såg många youtubers spelade på serven. så jag ville också spela på den och bli medlem. och jag kommer sprida mer om den här serven till mina kompisar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är väldigt realistigt server. Bra rp på serven jag gillar servervar som har bra rp. och jag har sett på många youtubers som har spelat på unive.

Hur hittade du Unive? ja på youtube för de är jo en stor server. och mina kompisar sa att det var en bra server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? ja min karaktär heter Erik johansson. han vill bli krim. och jag vill sprida glädje på unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ja erik har sina drömmar i stan så jag vill också göra ett hårt jobb på unive. Drömmen är jo att bli krim jag vill också bli stor på unive och hitta många vänner som erik kan vara med men också så han har några vänner.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag har aldrig varit i någon annan server för jag har alltig varit intreserad i unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår. för ni har andra saker att göra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka