Nekad Elias. | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias.

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198882510675/

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? Elias.#5783

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? 1 vecka

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde somen galning i stan, och jag glömde bort att man skulle tänka på att köra realistiskt och inte köra förbi alla rödljus och inte stanna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snacka med en killa om att jag skulle sälja kokain till honom, och sen när vi hade pratat klar så skulle jag börja köra mot kokain stället och plocka kokain blad. och sen vid torget så körde jag i en sväng och råka sladda med bilen lite grann och sen blev jag bannad för SuntFörnuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för att skulle tänka på att inte köra så dåligt. utan ska tänka på att det ska hålla en bra RP körning på servern. men har nu lärt mig att jag sla tänka på att köra lungt och tänka på suntförnuft.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? JA, hade kunnat stanna vid rödljusen och tänka på min hastighet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA, nästa gång ska jag tänka på hur jag kör och hur jag hade gjort i riktiga livet. och inte bara köra förbi rödljus och sånt. kommer aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka