Nekad elias.. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

elias..

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198879915675/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d0be9b

Vad är din discord tagg? Elias_08

Vem var det som bannade dig? SWE-Kevlarskin

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja men just av den anledningen som dom skrev till mig. Det syns på bilden ju och jag tycker det var bra skrivit och håller med om det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hämtade upp en kille som låg medvetslös/död på gatan och sprang med honom till sjukhuset. Jag kollade vad han hade på sig och såg han hade massa nycklar så jag tog några styckna av nycklarna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel, hade dålig koll på den regeln hur det var med döda/medvetslösa kroppar. Så ja det var mitt fel och skulle varit mitt ansvar att ha koll på den regeln men det var ett misstag av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej har aldrig blivit bannad förr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat, hade bara kunnat fört han till sjukhuset istället för att plocka några nycklar också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag gjort och det kommer inte hända igen. Kommer leva mer hederligt och inte fick plocka utan ska endast rädda dom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka