Accepterad Elias A | Medlem ansökning [mio10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Elias A

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Nelkboy // nu varandre provisoriskt - skyza4175

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2001

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Affen 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? livsnjutare, nyfiken, glädjespridare

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakgrunden är mitt förflutn., att jag har varit läkare sen innan och jag vill hitta ett nytt jobb och komma ut i arbetslivet. de är min bakgrund och framtids planer med min karaktär, antingen att jag återgår som läkare igen eller om jag testar på något annat.

Vad kan du bidra med till serverns RP? har rolspelat sen långt tillbaka så har erfarenheten för att bygga upp en dynamiskvärd som efterfrågas i unive, tror min karaktär kan bidra till många skratt med mera.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att de ska bli kul för båda partner, hålla realismen hela tiden så måste jag va i karaktär i de scenario som utespelas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? inte brutit mot någon regel

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Personangrepp,Toxicitet

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nelkboy är min discord men vart hackad för länge sen och så spammade hackaren ut massa spam i servrar så blev kickad på discord servern, så önskar bli unbannad då de är en sak jag inte ska bli straffad för. ''skyza är ett tilfäligt discord konto''jag spelat på unive sen 2021 och varit medlem och varit läkare, men då jag inte varit aktiv sen 2022 så har allt försvunnit.

Hej Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Hej Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.
så nu är det samma

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka